بازی نو Aliens در سبک ترسناک اکشن تک نفره معرفی گردید

به گزارش فروشگاه کوچک، مجموعه بیگانه (Alien) یکی از مشهورترین موارد در سبک ترسناک است. در این چند سال اخیر این مجموعه از ریشه های خود فاصله زیادی گرفت. بازی بیگانه: تیم آتش (Fire Team) نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. از طرفی عنوانی که به زودی عرضه خواهد شد به نام دارک دیسنت (Dark Descent) با بازی بیگانه: انزوا (Isolation) تفاوت زیادی دارد.

بازی نو Aliens در سبک ترسناک اکشن تک نفره معرفی گردید

بازی انزوا یکی از برترین عناوین ترسناک ساخته شده در تاریخ بازی های ویدئویی است و به همین علت انتظارات از مجموعه بیگانه بالا است. حال عنوان تازهی که معرفی گردید نشان می دهد که این سری بازی به ریشه های خود تا حدی باز گشته است. نام بازی تازه بیگانه ها (Aliens) است.

بازی تازه بیگانه ها یک عنوان تک نفره است. شرکت سازنده آن نیز سورویوس (Survios) بوده که سابقه خوبی در ساخت عناوین واقعیت مجازی دارد. طبق چیزی که شرکت سازنده گفته، موتور این بازی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) خواهدبود. بازی بیگانه ها بین داستان دو فیلم عرضه شده از این مجموعه واقع شده است. جایی که سربازان قصد انتقام گرفتن از زنومورف ها (Xenomorphs) ها را دارند.

سبک این بازی اکشن و ترسناک ذکر شده است. به همین علت کاراکتر اصلی شما سلاح خواهد داشت. همین باعث خواهد شد تا هیجان بازی چندین برابر گردد. مبارزه با زنومورف ها قطعاً سخت خواهد بود. پس عنوان تازه از لحاظ گیم پلی مشابه عنوان انزوا نخواهد بود. بلکه بیشتر به رزیدنت اویل های تازه یا فضای مرده (Dead Space) شباهت خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از عنوان بیگانه ها منتشر نشده است. با اینحال قرار است به زودی شرکت سازنده مطالب بیشتری را حول این بازی منتشر کند. یکی از نکات جالب پلتفرم های میزبان این بازی است. عنوان بیگانه ها برای کامپیوتر و واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. قطعاً شما می توانید این بازی را روی صفحه های معمولی تجربه کنید اما چیزی که هیجان بیگانه ها را چندین برابر خواهد نمود، تجربه واقعیت مجازی آن خواهد بود.

بازی دارک دیسنت در سال 2023 عرضه خواهد شد. این بازی با چیزی که ما از مجموعه بیگانه انتظار داریم فاصله زیادی داشته ولی با اینحال امکان دارد که پیروز عمل کند. پس باید صبر کرد و دید که پس از عرضه هواداران چگونه از دارک دیسنت استقبال خواهند کرد.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2176

به "بازی نو Aliens در سبک ترسناک اکشن تک نفره معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو Aliens در سبک ترسناک اکشن تک نفره معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید