بهترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا

به گزارش فروشگاه کوچک، کانادا یکی از کشورهای بزرگ و متنوع جهان است که در آن می توانید از طبیعت زیبا، فرهنگ رنگارنگ، و غذاهای خوشمزه لذت ببرید. یکی از جذابیت های کانادا برای گردشگران و مهاجران، بازارهای غذای خیابانی آن است که در هر شهر و منطقه ای از این کشور می توانید آن ها را پیدا کنید. بازارهای غذای خیابانی کانادا نه تنها مکانی برای خرید و فروش محصولات تازه و سالم هستند، بلکه بخشی از فرهنگ و تاریخ این کشور را نیز نشان می دهند. در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم بهترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا که می توانید در آن ها از غذاهای محلی، سنتی، و بین المللی با قیمت مناسب و کیفیت بالا نوش جان کنید.

بهترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

بازار سنت لورنس در تورنتو

بازار سنت لورنس یکی از قدیمی ترین و مشهورترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا است که در شهر تورنتو واقع شده است. این بازار در سال 1803 تاسیس شده و از آن زمان تا کنون محلی برای عرضه و خرید مواد غذایی مختلف بوده است. در بازار سنت لورنس بیش از 120 غرفه و فروشنده مشغول به کار هستند که محصولاتی چون گوشت، میوه، سبزیجات، پنیر، محصولات دریایی، قهوه، شکلات، و غذاهای آماده را به بازدیدکنندگان و خریداران ارائه می دهند. این بازار همچنین میزبان رویدادها و جشن های مختلفی است که در آن ها می توانید از موسیقی، هنر، و فرهنگ کانادا آگاهی پیدا کنید. بازار سنت لورنس در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر و در روزهای شنبه از ساعت 5 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

بازار گرانویل آیلند در ونکوور

بازار گرانویل آیلند یکی از محبوب ترین و پر رفت و آمد ترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا است که در شهر ونکوور واقع شده است. این بازار در سال 1979 افتتاح شده و در یک جزیره کوچک در میانه رودخانه فالس کریک قرار دارد. در بازار گرانویل آیلند بیش از 50 غرفه و فروشنده مشغول به کار هستند که محصولاتی چون میوه، سبزیجات، گوشت، ماهی، نان، شیرینی، و غذاهای آماده را به بازدیدکنندگان و خریداران ارائه می دهند. این بازار همچنین مکانی برای برگزاری نمایش های هنری، موسیقی، و تئاتر است که در آن ها می توانید از استعدادهای محلی و بین المللی لذت ببرید. بازار گرانویل آیلند در همه روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر باز است.

بازار کورس سلیا در کبک

بازار کورس سلیا یکی از زیبا ترین و شلوغ ترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا است که در شهر کبک واقع شده است. این بازار در سال 1897 تاسیس شده و در یک خیابان پر رنگ و پر زرق و برق در میانه شهر قدیمی کبک قرار دارد. در بازار کورس سلیا بیش از 100 غرفه و فروشنده مشغول به کار هستند که محصولاتی چون گل، میوه، سبزیجات، پنیر، عسل، زیتون، و غذاهای آماده را به بازدیدکنندگان و خریداران ارائه می دهند. این بازار همچنین مکانی برای تماشای هنرهای خیابانی، موسیقی، و رقص است که در آن ها می توانید از فرهنگ و سنت های کبکی آشنایی پیدا کنید. بازار کورس سلیا در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 6 صبح تا 6 بعدازظهر و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 6 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

بازار کالگری فارمرز در کالگری

بازار کالگری فارمرز یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا است که در شهر کالگری واقع شده است. این بازار در سال 2004 تاسیس شده و در یک ساختمان گرمایشی با مساحت 53000 فوت مربع قرار دارد. در بازار کالگری فارمرز بیش از 80 غرفه و فروشنده مشغول به کار هستند که محصولاتی چون گوشت، میوه، سبزیجات، نان، شیرینی، و غذاهای آماده را به بازدیدکنندگان و خریداران ارائه می دهند. این بازار همچنین مکانی برای برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایش های آشپزی، و فعالیت های خانوادگی است که در آن ها می توانید از آموزش های مفید و سرگرم کننده لذت ببرید. بازار کالگری فارمرز در روزهای پنج شنبه تا یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

بازار جین و ویلسون در تورنتو

بازار جین و ویلسون یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا است که در شهر تورنتو واقع شده است. این بازار در سال 1960 تاسیس شده و در یک میدان بزرگ در گوشه خیابان های جین و ویلسون قرار دارد. در بازار جین و ویلسون بیش از 500 غرفه و فروشنده مشغول به کار هستند که محصولاتی چون گوشت، میوه، سبزیجات، پنیر، محصولات دریایی، قهوه، شکلات، و غذاهای آماده را به بازدیدکنندگان و خریداران ارائه می دهند. این بازار همچنین مکانی برای تماشای هنرهای خیابانی، موسیقی، و رقص است که در آن ها می توانید از فرهنگ و سنت های مختلف لذت ببرید. بازار جین و ویلسون در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

بازار بای ویو در هالیفاکس

بازار بای ویو یکی از زیبا ترین و تازه ترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا است که در شهر هالیفاکس واقع شده است. این بازار در سال 2012 تاسیس شده و در یک ساختمان شیشه ای با دید عالی به دریا قرار دارد. در بازار بای ویو بیش از 40 غرفه و فروشنده مشغول به کار هستند که محصولاتی چون گوشت، میوه، سبزیجات، پنیر، محصولات دریایی، قهوه، شکلات، و غذاهای آماده را به بازدیدکنندگان و خریداران ارائه می دهند. این بازار همچنین مکانی برای برگزاری نمایش های هنری، موسیقی، و تئاتر است که در آن ها می توانید از استعدادهای محلی و بین المللی لذت ببرید. بازار بای ویو در روزهای سه شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

نتیجه گیری

بازارهای غذای خیابانی کانادا نه تنها مکانی برای خرید و فروش محصولات تازه و سالم هستند، بلکه بخشی از فرهنگ و تاریخ این کشور را نیز نشان می دهند. در این مقاله به شما معرفی کردیم بهترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا که می توانید در آن ها از غذاهای محلی، سنتی، و بین المللی با قیمت مناسب و کیفیت بالا نوش جان کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و جالب بوده باشد. اگر شما هم تجربه یا نظری در مورد بازارهای غذای خیابانی کانادا دارید، ما را در جریان بگذارید. برای اطلاع از مقالات دیگر ما در مورد غذا، فرهنگ، و جاذبه های کانادا، با ما همراه باشید.

انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 6 دی 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 242

به "بهترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازارهای غذای خیابانی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید