آخرین وضعیت مصدومیت سروش رفیعی از زبان سرمربی فولاد خوزستان

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، ایلی استان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و شرایط تیمش را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مصدومیت سروش رفیعی از زبان سرمربی فولاد خوزستان

سرمربی رومانیایی تیم فولاد خوزستان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، سروش رفیعی و احمدرضا جلالی مصدوم هستند. ایوب والی هم هفته گذشته مصدوم شد. در مورد اینکه سروش رفیعی تمارض می نماید یا نه گفت: این مسئله حقیقت ندارد. او واقعاً مصدوم است و تمرینات میدانی خود را از دو سه روز قبل آغاز نموده و هفته آینده از او استفاده خواهیم کرد، البته به شرط آن که شرایط بدنی او اجازه بدهد، چون مدتی است که تمرین ننموده و امیدواریم بتواند به زودی به ترکیب اصلی اضافه گردد.

به گزارش خبرنگاران، سروش رفیعی پیش از آغاز فصل با تیم پرسپولیس قرارداد امضا کرد و به طور موقت به تیم فولاد خوزستان رفت. قرار است رفیعی در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد. استان در مورد شرایط بد فولاد در لیگ برتر هم گفت: من به زمان احتیاج دارم تا خیلی چیزها را در تیم تغییر بدهیم. منظورم این است که باید تغییراتی در اهداف و استراتژی ها ایجاد گردد و تیم با این اهداف کادر فنی جدید هماهنگ گردد. باید زیاد کار کنیم و در انضباط کاری و تیمی بیشتر کوشش کنیم. مطمئنم بازیکنان وظایف خطیر خود را درک نموده اند. ان شاءالله شاهد پیشرفت در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 56

به "آخرین وضعیت مصدومیت سروش رفیعی از زبان سرمربی فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت مصدومیت سروش رفیعی از زبان سرمربی فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید