اجرای سراسری نظام جامع مراقبت از دانش آموزان در مرکزی عملیاتی گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک گفت: طرح نماد (نظام جامع مراقبت از دانش آموزان) به منظور شناسایی دانش آموزان آسیب پذیر اجرایی گردیده و عملیاتی شدن این طرح در تمام شهرستان های استان مرکزی بایستی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

اجرای سراسری نظام جامع مراقبت از دانش آموزان در مرکزی عملیاتی گردد

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ضروری است دستگاه های اجرایی و خدماتی با آموزش و پرورش استان در آستانه سال تحصیلی جدید همکاری داشته باشند، اضافه کرد: آمادگی مراکز و فضاهای آموزشی استان در آستانه سال تحصیلی جدید از اهمیت بسیار برخوردار است و در این زمینه دستگاه ها بایستی به آموزش و پرورش کمک دهند.

آقازاده اعلام کرد: این همکاری با صورت حداکثری صورت پذیرد و تا انتها شهریورماه جاری پیگیری گردد. همچنین مکان های بلااستفاده در روستاها نیز باید شناسایی گردد و برای بهره برداری در حوزه آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در راستای همکاری مذکور می طلبد شهرداری های استان نیز با بهره گیری از تجهیزات لازم آموزش و پرورش و مدارس را در اموری همچون رنگ آمیزی و زیباسازی کمک دهند.

وی توضیح داد: همچنین در راستای شناسایی افراد بی بهره از سواد در استان و آموزش این افراد، بایستی کمیته امداد، بهزیستی، ثبت احوال، دهکمک ها و سایر ارگان های مرتبط استان به طور فعالانه مشارکت داشته باشند.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: طبق قانون هزینه استفاده از آب، برق و گاز در مدارس در صورت مصرف بهینه رایگان است و دستگاه های خدماتی مرتبط با این سه حوزه نیز در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 41

به "اجرای سراسری نظام جامع مراقبت از دانش آموزان در مرکزی عملیاتی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای سراسری نظام جامع مراقبت از دانش آموزان در مرکزی عملیاتی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید