احمدی: شانس قهرمانی تراکتورسازی روی کاغذ بیشتر است، بعضی مسئولان زیادی خوش هستند!

به گزارش فروشگاه کوچک، رحمان احمدی، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شانس قهرمانی تراکتورسازی روی کاغذ بیشتر است، ولی نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

احمدی: شانس قهرمانی تراکتورسازی روی کاغذ بیشتر است، بعضی مسئولان زیادی خوش هستند!

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به برد تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول بعد از اینکه موقعیت های زیادی را از دست دادیم، بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم. در نیمه دوم هم 10 نفره شدیم، ولی فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم که خوشبختانه دو بار به گل رسیدیم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و خدا را شکر که در خانه برنده شدیم.

وی درباره اینکه آیا پارس جنوبی می تواند به رده های بالاتر صعود کند، توضیح داد: متأسفانه در خیلی از بازی ها سخت گل زدیم و آسان گل خوردیم که اگر این اتفاق رخ نمی داد الان صندلی بهتری در جدول داشتیم. کوشش ما این است که در آینده نتایج خوبی بگیریم و در انتها لیگ برتر صندلی مناسبی را به دست بیاوریم.

احمدی با ابراز تأسف از حل نشدن مسائل اقتصادی پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز مسائل رفع نشده است. آقای رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) پیگیر است و حتی با ایشان هم صحبت کردم. مدیرعامل باشگاه کوشش می نماید که مسائل رفع گردد، ولی ظاهراً بعضی مسئولان که باید کار اصلی را انجام دهند زیادی خوش هستند!

دروازه بان پیشین تیم ملی در رابطه با رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، اعلام کرد: رقابت بین مدعیان بسیار نزدیک است و باید دید بازی های آینده برای تیم ها چگونه پیش خواهد رفت. روی کاغذ بازی های تراکتورسازی آسان است، ولی باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اعتقاد من این است که نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد و سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 190

به "احمدی: شانس قهرمانی تراکتورسازی روی کاغذ بیشتر است، بعضی مسئولان زیادی خوش هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: شانس قهرمانی تراکتورسازی روی کاغذ بیشتر است، بعضی مسئولان زیادی خوش هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید