ادعای یک پزشک آلمانی درمورد طول دوره همه گیری کرونا

به گزارش فروشگاه کوچک، یک متخصص آلمانی هشدار داد: این امکان وجود دارد که کروناویروس تا سال 2023 میلادی با ما باشد و تعداد موارد ابتلا به آن مرتب افزایش پیدا کند.

ادعای یک پزشک آلمانی درمورد طول دوره همه گیری کرونا

به گزارش خبرنگاران، یک ویروس شناس ارشد که در خصوص چگونگی انتقال کروناویروس بین خانوارها تحقیقاتی نموده هشدار داده است که ممکن است این ویروس برای مدت سه سال دیگر با ما باشد.

پرفسور هندریک استریک گفت: عموم مردم باید برای افزایش مرتب موارد جدید ابتلا در بعضی مناطق آماده باشند همانطور که به تازگی در اسکاتلند شاهد آن بودیم.

حفظ فاصله فیزیکی، عدم تجمع در گروه های عظیم و پوشاندن صورت تاثیر عمیقی در مهار این ویروس دارداین ویروس شناس آلمانی معتقد است که باید تا سال 2023 با بیماری کووید-19 مقابله کرد و افراد باید به وجود این بیماری در زندگی روزمره عادت نمایند.

این پزشک در واکنش به همه گیری بیماری و مقابله با آن در شهر هاینسبرگ، یکی از مناطق آسیب دیده آلمان یاری نموده است. همچنین او و تیمش به مطالعه روی منطقه گانگلت پرداخت تا معین گردد چگونه کروناویروس شیوع پیدا می نماید و می توان آن را مهار کرد.

او بر این باور است که عدم برگزاری مهمانی های خانگی و تجمعات عظیم فرایند رشد عفونت را کند خواهد نمود. همچنین این ویروس در حال از بین رفتن نیست و اکنون بخشی از زندگی روزانه ما شده است.

وی گفت: در حال حاضر ما در این زمان از دوره سه ساله قرار داریم و باید برای زندگی کردن با کروناویروس راهی را پیدا کنیم. حفظ فاصله فیزیکی، عدم تجمع در گروه های عظیم و پوشاندن صورت تاثیر عمیقی در مهار این ویروس دارد.

به نوشته روزنامه میرِر، این محقق اضافه کرد: احتمال کشف واکسن کرونا احتمال دارد اما در خصوص سرعت فراوری و کارایی آن تردیدهایی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1278

به "ادعای یک پزشک آلمانی درمورد طول دوره همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای یک پزشک آلمانی درمورد طول دوره همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید