استقلال تا اینجا هم کار بزرگی نموده، امتیاز میزبانی مشخص کننده است

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در دومین پلی آف آسیایی به مصاف تیم الریان می رود تا در صورت پیروزی در این ملاقات به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

استقلال تا اینجا هم کار بزرگی نموده، امتیاز میزبانی مشخص کننده است

بهروز پرورش خواه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازی خوبی از استقلال مقابل الکویت دیدیم و این بازی توقع را از تیم در بازی امروز هم بالا برد. در حالی که الریان با الکویت قابل قیاس نیست و به مراتب برتر است. ضمن این که الریان در خانه خودش بازی می نماید و از امتیاز میزبانی هم نهایت استفاده را خواهد برد.

وی اضافه نمود: البته از همه بدتر این که استقلال بابت بازی پر فشار روز شنبه مقابل الکویت و سفرهای متعدد هوایی خسته است و الریان از این بابت هم از تیم ما پیش است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر استقلال امروز هم الریان را شکست دهد که کاری فوق العاده نموده و در غیر اینصورت هم باید گفت همین که تا اینجا پیش آمده کار بزرگی است. اما امیدوارم امشب بچه های ما با پیروزی به خانه برگردند.

پرورش خواه در ادامه بیان داشت: الریان بازیکنان بزرگ و معین کننده ای دارد که هرکدام از آنها می توانند سرنوشت یک بازی بزرگ را تغییر دهند. امشب کار بازیکنان ما بسیار سخت است. به خصوص که دو مدافع میانی هم به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در این بازی را ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 823

به "استقلال تا اینجا هم کار بزرگی نموده، امتیاز میزبانی مشخص کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تا اینجا هم کار بزرگی نموده، امتیاز میزبانی مشخص کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید