اعلام آمادگی شهرداری و شورای شهر تنکمان نظر آباد برای مشارکت در طرح های گردشگری

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظر آباد از آمادگی شهرداری و اعضای شورای شهر بخش تنکمان نظر آباد برای مشارکت در طرح های این اداره اطلاع داد.

اعلام آمادگی شهرداری و شورای شهر تنکمان نظر آباد برای مشارکت در طرح های گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان البرز، مهدی کاظمی در حاشیه نشستی که در روز پنجشنبه 28 فروردین 99 در محل شورای شهر بخش تنکمان برگزارشد گفت: در جلسه ای که با رسول شاه کرمی شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر تنکمان نظر آباد داشتیم توانستیم به راهکارهای مهمی برای جذب توریست بعد از مهار کرونا برسیم و همچنین راهبردهای لازم برای همکاری بین بخشی دستگاه ها و تعامل بیشتر در راستای معرفی جاذبه های شهر تنکمان آنالیز شد.

او اضافه نمود: در این نشست تصمیم های مهمی گرفته شد که می توان به معرفی و واگذاری زمین هایی از سوی شهرداری که ظرفیت سرمایه گذاری در بخش صنعت توریستی را دارد، برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی رایگان صنایع دستی، نام گذاری خیابانی به نام میراث فرهنگی و نصب المان های تاریخی این شهرستان ازمهمترین توافقات این نشست بود.

رسول شاه کرمی شهردار بخش تنکمان در خاتمه این نشست ضمن استقبال از طرح های حاضر، میراث فرهنگی را جزئی از هویت همگان و نگهداری آن را از وظایف تک تک اقشار جامعه دانست .

شاه کرمی تاکید نمود: اهمیت توریستی در مولفه هایی همچون درآمدزایی، اشتغال، و شناسای منطقه برای توریستان داخلی و خارجی بسیار مهم و ملموس است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1050

به "اعلام آمادگی شهرداری و شورای شهر تنکمان نظر آباد برای مشارکت در طرح های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی شهرداری و شورای شهر تنکمان نظر آباد برای مشارکت در طرح های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید