افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به 188 نفر

به گزارش فروشگاه کوچک، مقامات هلندی روز شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از 60 نفر به 188 نفر که در بین آن ها کادر درمانی نیز مشاهده می شوند، خبر دادند.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به 188 نفر

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مقامات بهداشتی هلند روز شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس مهلک کرونا از 60 نفر به 188 نفر اطلاع دادند.

به نوشته وبگاه داچ نیوز بعضی کارکنان دو بیمارستان در روتردام و آمستردام نیز بین مبتلایان جدید کرونا قرار دارند. تقریبا نیمی از مبتلا شدگان به کرونا در هلند در استان نورد برابانت سانمایند و از آن ها خواسته شده برای عدم شیوع این بیماری از حضور در مکان ها و معابر عمومی خودداری نمایند. از 118 شهروند هلندی مبتلا به کرونا، 112 نفر از شمال ایتالیا بازکشته بودند.

ایتالیا به کانون شیوع کرونا در اروپا مبدل شده است. یک مقام ایتالیایی روز شنبه از مرگ 36 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا اطلاع داد که با مرگ این افراد، تعداد قربانیان تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به 233 نفر رسیدند.

به گزارش داچ نیوز، وزارت بهداشت هلند با صدور توصیه های بهداشتی به همه ساکنان این کشور مقابله با کرونا را یک وظیفه ملی و همگانی اعلام نموده است.

مارک روت وزیر بهداشت هلند در یک نشست مطبوعاتی در این زمینه گفت: هلند کشوری نیست که از کرونا وحشت کند. ما مردمی واقع گرا هستیم و شما می توانید شاهد مقابله با این ویروس باشید.

هلند کشوری در شمال غربی اروپا با جمعیت حدود 18 میلیون نفر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 850

به "افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به 188 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به 188 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید