اقدامات آتش نشانی در فضای مجازی برای سایر شهروندان

به گزارش فروشگاه کوچک، سازمان آتش نشانی در راستای انجام وظیفه ذاتی خود جهت آگاهی شهروندان عزیز در موضوع آموزش اقدامات قابل توجهی را در سطح فضای مجازی انجام داده است.

اقدامات آتش نشانی در فضای مجازی برای سایر شهروندان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در راستای آموزش های ایمنی با توجه به شرایط کرونا و محدودیت ها به این موضوع در سطح شهر تهران به صورت مجازی و محدود اقدام نموده است.

یکی از آن آموزش ها در منطقه 20 شهرداری تهران در مدارس معراج 2 و دخترانه ام البنین است که در این آموزش ها حدود 550 نفر از دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری محدود آموزشهای مختلفی را فرا می گیرند.

از جمله آموزشهای فوق میتوان به نحوه تماس با سازمان آتش نشانی، آشنایی با شماره آتش نشانی، عکس العمل،های مناسب در هنگام آتش سوزی، آشنایی با ماشین های آتش نشانی و نحوه پارک در مقابل شیرهای آتش نشانی را نام برد و این آموزش در منطقه توسط مربی آتش نشان داوطلب سرکار خانوم زهرا صمدی بر ای حامیان ایمنی انجام پذیرفته است.

گفتنی است سازمان آتش نشانی در راستای انجام وظیفه ذاتی خود جهت آگاهی شهروندان عزیز در موضوع آموزش اقدامات قابل توجهی را در سطح فضای مجازی انجام داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1704

به "اقدامات آتش نشانی در فضای مجازی برای سایر شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات آتش نشانی در فضای مجازی برای سایر شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید