ایجاد زیرساخت های گردشگری در سواحل گلستان با اعتباری بیش از 78میلیارد ریال

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از سامان دهی و تکمیل زیر ساخت های گردشگری ساحلی استان با اعتبار 78میلیارد و 500میلیون ریال تاکنون اطلاع داد.

ایجاد زیرساخت های گردشگری در سواحل گلستان با اعتباری بیش از 78میلیارد ریال

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گلستان، ابراهیم کریمی چهارشنبه 16 مرداد ماه 98 با اعلام این خبر گفت : سامان دهی و تکمیل زیرساخت های گردشگری چهار منطقه نمونه گردشگری ساحلی استان تا کنون با اعتبار 78 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی و ملی انجام شده است.

او با اشاره به ساماندهی و تکمیل زیرساخت های گردشگری سواحل استان طی سال های 84 تا کنون توسط این اداره کل، اعلام کرد: احداث حدود 80 عدد آلاچیق و سکوی نشیمن، 60 چشمه سرویس بهداشتی در قالب هشت باب ساختمان، سه باب ساختمان نمازخانه، مجتمع خدماتی رفاهی و ساختمان پلیس گردشگری، اجرای روشنایی محوطه کمپینگ ها و برج نوری، زیرسازی و آسفالت جهتهای دسترسی به نقاط ساحلی استان به طول تقریبی 10 کیلومتر از جمله اقدامات طی این سال ها بوده است.

کریمی افزود: اجرای کف سازی و کانیوو بتنی و موزاییک فرش محوطه کمپینگ ها به مساحت حدود 10هزار مترمربع، سامان دهی محل شنا، سامان دهی پارکینگ کمپینگ های ساحلی، اجرای اسکله چوبی و جاده سلامت و جهت پیاده روی و همچنین اجرا و احداث فضای بازی و پارک برای بچه ها از دیگر اقدامات بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در ادامه گفت: گلستان دارای قابلیت ها و جاذبه های بسیار ارزشمندی در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است و به دلیل اقلیم متنوع و قرار دریافت در جهت تهران به مشهد مقدس همیشه مورد توجه گردشگران بوده است.

او در انتها اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه های این اداره کل در سال های آینده برای گسترش زیرساخت های مناطق ساحلی سطح استان شاهد رشد بیشتر ماندگاری مسافرین در شهرستان های ساحلی باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 303

به "ایجاد زیرساخت های گردشگری در سواحل گلستان با اعتباری بیش از 78میلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زیرساخت های گردشگری در سواحل گلستان با اعتباری بیش از 78میلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید