بایدن: جهان در حال خندیدن به ترامپ است

به گزارش فروشگاه کوچک، رقیب اصلی ترامپ در انتخابات 2020 با انتشار یک کلیپ ویدئویی از گاف های بین المللی رئیس جمهور آمریکا و مسخره شدن وی در لندن، گفت که جهان در حال خندیدن به ترامپ است.

بایدن: جهان در حال خندیدن به ترامپ است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از نکات برجسته نشست این هفته ناتو در لندن، گپ میان چندین سیاستمدار در حاشیه این نشست بود که ظاهراً در حال مسخره کردن کنفرانس خبری طولانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هستند.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، جو بایدن رقیب اصلی دموکرات ترامپ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نیز از این لحظه به نفع خود برای تبلیغات انتخاباتی اش بهره برداری کرده است.

بایدن یک ویدئوی خلاقانه از گاف های بین المللی ترامپ در صفحه توییتر خود منتشر کرد تا اثبات کند که ترامپ بعنوان یک رهبر جهانی، فرد نامناسبی است.

این کلیپ ویدئویی یک دقیقه ای که تا زمان انتشار خبر اسپوتنیک، بیش از 2.7 میلیون بازدید داشته است، با لحظه ای شروع می شود که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ظاهراً در حال غیبت کردن درباره کنفرانس 40 دقیقه ای ترامپ هستند.

در ادامه این کلیپ، اعضای مجمع عمومی سازمان ملل را در حالیکه به ادعای ترامپ مبنی بر اینکه دولتش بیش از هر دولتی دستاورد داشته، می خندند، نشان می دهد و سپس تعامل زشت و غیرماهرانه ترامپ با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و آگاتا کورنهازر دودا بانوی اول لهستان را به تمسخر می گیرد.

بایدن در صفحه توییتر خود نوشت: جهان در حال خندیدن به رئیس جمهور ترامپ است. آنها، خود واقعی ترامپ را می بینند: به طرز خطرناکی برای رهبری جهان، بی کفایت و ناتوان است.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم چهار سال دیگر به او اجازه دهیم که فرمانده کل قوا باشد.

صدایی که بر روی این کلیپ ویدئویی گذاشته شده، اینطور می گوید: جهان، ترامپ را آنگونه که هست، می بیند، ناشایست، ناآگاه، فاسد و به طرز خطرناکی بی کفایت و ناتوان برای رهبری جهان.

این صدا در ادامه می گوید: و چهار سال دیگر به دونالد ترامپ مجال دهیم، بیش از هر زمانی برای احیای جایگاه آمریکا در جهان و ظرفیت ما دور هم جمع کردن مجدد کشورها، دچار مشکل خواهیم شد.

طبق گزارش سی ان ان، بایدن، درست نیم ساعت بعد از بازگشت ترامپ از نشست ناتو در انگلیس، این گردآوری از گاف های ترامپ را منتشر کرد.

ترامپ در واکنش به ویدئویی که ترودو، جانسون و ماکرون در حال مسخره کردن وی بودند، ترودو را به دو رویی متهم کرد و گفت: او دو روست، با اینکه راستش آدم خوبی است و من او را انسان خوبی می دانم.

در ویدئوی منتشر شده، جانسون از ماکرون می پرسد: به این دلیل بود که دیر رسیدی؟. سپس ترودو پاسخ می دهد: دیر رسید زیرا او (ترامپ) همینطور یک کنفرانس خبری 40 دقیقه ای برگزار می کند و سپس بدون آنکه بداند دوربین ها در حال ثبت این لحظه هستند، گفت: بله، بله،... فک تیمش افتاده بود روی زمین.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 730

به "بایدن: جهان در حال خندیدن به ترامپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: جهان در حال خندیدن به ترامپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید