با اشتباهات، تیمی که توان قهرمانی داشت سوم شد

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان توان قهرمانی در لیگ سال جاری را داشت، اما نتواست از موقعیت، توانمندی و بزرگی نام باشگاه استفاده نموده و دل طرفداران خود را شاد کند.

با اشتباهات، تیمی که توان قهرمانی داشت سوم شد

رضوان رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا فصل 99 لیگ برتر دارای ویژگی های خاصی در زمان تمرینات و مسابقات بود، شرایطی که تیم ها باید قرنطینه و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند، واقعا سخت بود.

وی اضافه نمود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حضوری قدرتمند در فصل 99 تدارک وسیعی با انتخاب کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان باتجربه دیده بود و در کنار آن محمدرضا ساکت- مدیرعامل و بهارک حقانی فر مدیر امور بانوان باشگاه از تیم حمایت کردند.

رضایی که از بازی سوم مرحله نهایی راهنمایی مستقیم تیم را بر عهده گرفت، گفت: من به عنوان مربی تا خاتمه نیم فصل اول تیم را همراهی کردم. اما در نیم فصل دوم با نظر سرمربی از کادر خارج شدم. تیم در نیم فصل دوم با به دست آوردن مقام دوم گروه به مرحله نهایی گروهی چهارتیمی صعود کرد که متاسفانه در دو بازی اول این مرحله شکست های ناباورانه ای متحمل شد.

وی توضیح داد: با نظر مدیران باشگاه با سرمربی قطع همکاری و از من خواسته شد، به جمع تیم برگردم و مسئولیت مستقیم تیم را به عنوان مربی با همکاری سایر کادر به عهده گرفتم، این در شرایطی بود که تیم از نظر روحی و امتیازاتی که کسب ننموده بود شرایط مناسبی نداشت.

وی تاکیدکرد: بعد از این جریان، مدیرعامل باشگاه با ایجاد اعتماد به نفس در من، کادر فنی و بازیکنان و حضور بیشتر مدیر امور قهرمانی در کنار تیم، تیم در چهار مسابقه با کسب 7 امتیاز در صندلی سوم این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور نهاده شد.

مربی تیم سپاهان اضافه نمود: تیمی که توان کسب قهرمانی در لیگ سال جاری را داشت، سوم شد و نتواست از موقعیت، توانمندی و عظیمی نام باشگاه استفاده نموده و دل طرفداران خود را شاد کند.

وی اعلام کرد: نکته مهمی که در فرایند اتفاقات این دوره لیگ برای ما آشکار شد، اهمیت و اعتمادی بود که مدیران باشگاه به کادر و بازیکنان بومی و باسابقه داشتند که باید از طرف بازیکنان، و مجموعه کادرفنی از مدیریت باشگاه تشکر کنم. امیدوارم در سال آینده باقهرمانی بتوانیم نام عظیم سپاهان را در فوتبال بانوان پرآوازه تر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1647

به "با اشتباهات، تیمی که توان قهرمانی داشت سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اشتباهات، تیمی که توان قهرمانی داشت سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید