برگزاری لیگ مجازی کاتا در دستور کار فدراسیون کاراته

به گزارش فروشگاه کوچک، ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: با هدف ایجاد رقابت سالم و پویا و با شعار همه با هم کرونا را شکست می دهیم سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته برگزاری دو عنوان مسابقه را در دستور کار خود دارد که برگزاری اولین دوره لیگ مجازی کاتا در رشته های کنترلی و در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و در دو گروه بانوان و آقایان یکی از آنها خواهد بود.

برگزاری لیگ مجازی کاتا در دستور کار فدراسیون کاراته

رئیس سازمان لیگ کاراته اضافه کرد: ثبت نام این مسابقات شروع شده که تا 10 شهریور به وسیله سامانه فدراسیون ادامه خواهد داشت. پس از خاتمه مهلت ثبت نام و تعیین شدن تیم های شرکت نماینده، قرعه کشی و گروه بندی تعیین و فرایند زمان برگزاری مسابقات و ارسال فیلم اجرای کاتاهای نفرات هر تیم برابر قوانین بخشنامه اطلاع رسانی شده انجام می پذیرد. در این مسابقات هر تیم با حداقل دو بازیکن و حداکثر 6 ورزشکار می تواند حضور یابد که در هر مسابقه سه ورزشکار توسط مربی ارنج و اجرای کاتا خود را می بایست ارسال نمایند.

پایدار اضافه کرد: دیگر برنامه ای که در حال اجرا مقدمات آن هستیم، دومین دوره مسابقات مجازی قهرمانی کاتا ویژه سبک های آزاد کاراته است. این مسابقات به صورت انفرادی و در بخش آقایان و بانوان، در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام خواهد شد که متقاضیان تا خاتمه روز پنجم شهریور فرصت ثبت نام دارند و پس از خاتمه ثبت نام با اطلاع رسانی لازم، زمانبندی ارسال فیلم اجرای کاتای ورزشکاران اعلام می شود.

رئیس سازمان لیگ کاراته به اولین دوره مسابقات کاتای مجازی هم اشاره نمود و اضافه کرد: این مسابقات در اوج شیوع ویروس کرونا طی ماه های فروردین تا خردادماه با استقبال بسیار خوب کاراته کاها در دو بخش آزاد و کنترلی برگزار و در خاتمه نفرات برتر معرفی و احکام قهرمانی برای آنها ارسال شد. برگزاری این مسابقات به صورت انفرادی بود ولی ما در رده بندی استانی فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و کردستان عناوین اول تا پنجم را در مجموع کسب کردند.

وی در خاتمه گفت: دوره قبل فیلم اجرای کاتای نفرات اول این رقابتها در فضای مجازی منتشر کردیم. در مسابقات پیش رو هم همین برنامه را داریم، ولی با این تفاوت که کاتاروها می توانند جدول مسابقات، امتیازات خود و رقیب، صندلی خود جدول، تعیینات رقیبان را رؤیت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1271

به "برگزاری لیگ مجازی کاتا در دستور کار فدراسیون کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ مجازی کاتا در دستور کار فدراسیون کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید