تسلیت واعظی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهوری در تماس با استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از ظرفیت های این استان برای مداوای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران تاکید نمود.

تسلیت واعظی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

با ما همراه باشید و درباره مجله بهابادی بیشتر بدانید.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت، سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو بانوی خبرنگار مایه تاسف و تاثر گشت. این عزیزان برای انعکاس یک موفقیت محیط زیستی کشور به منطقه سفر نموده بودند اما متاسفانه دچار حادثه شدند و جامعه رسانه ای کشور را داغدار کردند. اینجانب ضایعه درگذشت سرکار خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را به جامعه رسانه ای، دو خبرگزاری وزین ایسنا و ایرنا، همکاران، بازماندگان و خانواده های این دو عزیز، خصوصا همسر مرحوم یاسینی، جناب آقای بهراد مهرجو، روزنامه نگار باسابقه مطبوعات کشور تسلیت عرض می کنم.

به محض اطلاع از خبر، با استاندار آذربایجان غربی تماس گرفتم؛ ایشان در محل حادثه حاضر بود و اطمینان داد که از تمام ظرفیت های موجود برای مداوای مصدومان حادثه استفاده خواهد شد. دولت خود را در این غم عظیم شریک می داند و پیگیری دلایل وقوع این اتفاق را به طور جدی در دستور کار قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1796

به "تسلیت واعظی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلیت واعظی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید