تصاویر قبل و بعد از آتش سوزی در استرالیا

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: شعله هایی که ماه ها استرالیا را می سوزاند، خانه ها را ویران کرد و شهر ها را از بین برد. از شروع فصل آتش سوزی در سال 2019، حدود 10میلیون هکتار از این کشور در آتش سوخت. برای مقایسه، آتش سوزی کالیفرنیا در سال 2018 حدود 800هزار هکتار را دربرگرفت.

تصاویر قبل و بعد از آتش سوزی در استرالیا

تنها در ایالت نیو ساوت ولز، حدود نیم میلیون حیوان گرفتار آتش سوزی شدند و میلیون ها حیوان جان خود را از دست دادند. این تعداد شامل پرندگان، خزندگان و پستانداران به جز خفاش ها می گردد. حشرات و قورباغه ها هم جزء این لیست نیستند، یعنی تعداد واقعی بسیار بیشتر از این حرف ها است. با این حال، همان طور که استالین می گوید: مرگ یک نفر، تراژدی است. اما مرگ میلیون ها نفر، تنها یک آمار است

برای درک بهتر حجم تخریب این آتش سوزی، در این مطلب تصاویری از قبل و بعد از آتش سوزی در مناطق تحت تاثیر را مشاهده می کنید.

جزیره کانگورو

اکولوژیست ها به شدت نگران آینده حیات وحش بی نظیر و در معرض خطر جزیره کانگورو هستند. آتش سوزی هزاران کوالا را در این جزیره کشته و 155هزار هکتار زمین را نابود نموده است، یعنی حدود یک سوم کل مساحت جزیره! جزیره کانگورو دارای هشت سایت خصوصی است که از گونه های در معرض خطر انقراض از جمله ریزموش ها، مورچه خورک ها، گوآناها، باندیکوت ها و طوطی کاکلی سیاه براق حفاظت می نمایند. مردم این جزیره را کشتی نوح می نامند. این جزیره مثل یک پناهگاه بود.

جزیره کانگورو

پارک حیات وحش موگو

دو ساعت قبل و سه روز بعد از آتش سوزی در ویکتوریا

خیابان اصلی تاریخی کوبارگو

پل جنوآ

اسکله مالاکوتا

پناهگاه حیات وحش در کانبرا

قبل و بعد برای یک خانواده استرالیایی

قبل و بعد از آتش سوزی در سیدنی

دود حاصل از آتش سوزی استرالیا مانع دیدن کوه کوک در نیوزیلند شده است

شهر زیبای مالاکوتا

جاده بتکا

منبع: boredpanda

منبع: برترین ها
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1155

به "تصاویر قبل و بعد از آتش سوزی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قبل و بعد از آتش سوزی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید