تیراندازی در تورنتو کانادا یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، حوالی ساعت شش و سی دقیقه شامگاه شنبه به وقت محلی پلیس کانادا در جریان وقوع یک حادثه تیراندازی در حومه تورنتو قرار می گیرد.

تیراندازی در تورنتو کانادا یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گفته شاهدان عینی، در این تیراندازی دست کم 20 گلوله شلیک شده است. هنوز اطلاعات دقیقی از عامل این تیراندازی در دست نیست، اما طبق اعلام پلیس این تیراندازی دست کم یک کشته و پنج زخمی برجای گذاشته است.

به گفته پلیس، دو نوجوان با جراحات جدی و یک مرد با جراحات جزئی به بیمارستان منتقل شده و یک زن با حال وخیم در بخش اورژانس بستری است.

لازم به ذکر است که نرخ خشونت مسلحانه در کانادا بسیار پایین است؛ به ویژه در مقایسه با کشور همسایه خود، آمریکا که دارای بالاترین نرخ مرگ و میر بر اثر تیراندازی در میان کشورهای پیشرفته- با دست کم 33 هزار قربانی در سال از جمله صدها کودک- است.

با این حال سال گذشته دو حادثه غم انگیز ساکنان شهر تورنتو را در غم و وحشت فرو برد. ژوئیه 2008 در یک تیراندازی در محله یونانی های تورنتو یک زن و یک دختر کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند. در ماه مه 2018 نیز وقوع یک انفجار در رستورانی در حومه تورنتو 15 زخمی برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 332

به "تیراندازی در تورنتو کانادا یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در تورنتو کانادا یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید