جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد

به گزارش فروشگاه کوچک، نخست وزیر انگلیس در دیدار با رئیس شورای اروپا گفت که برای رسیدن به توافق خروج، اتحادیه اروپا باید از خود انعطاف نشان دهد.

جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی دولت انگلیس روز دوشنبه گفت که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به دونالد تاسک رئیس شورای اروپا گفته است اگر بخواهید توافق برگزیت حاصل گردد، جنبش و انعطاف پذیری از سوی اروپا ضرورت دارد.

بر اساس گفته سخنگوی دولت انگلیس، جانسون و تاسک در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره یافتن جایگزینی برای ترتیبات پشتیبان در خصوص ایرلند مصاحبه کردند.

به گزارش رویترز، قرار است که جانسون و تاسک طی هفته های آینده ارتباط با یکدیگر را حفظ نمایند.

پیش از این نیز نخست وزیر بریتانیا روز دوشنبه در خصوص احتمال دستیابی به پیشرفت در موضوع خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در مذاکرات حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک هشدار داد. (جزئیات بیشتر)

مردم بریتانیا (انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز) سوم تیر ماه سال 1395در یک همه پرسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند. قرار بود فرآیند خروج تا پیش از ابتدای سال جاری تکمیل گردد، اما ناکامی لندن و بروکسل در توافق در خصوص وضعیت رابطه سیاسی و مالی پس از اجرای برگزیت، به تعویق در این فرآیند منجر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 450

به "جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید