جباری: استقلال می تواند به لیگ قهرمانان برگردد

به گزارش فروشگاه کوچک، پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که استقلال قابلیت بازگشت درلیگ قهرمانان آسیا را دارد. جباری به بازی این هفته استقلال مقابل العین امیدوار است.

جباری: استقلال می تواند به لیگ قهرمانان برگردد

خارجی ها هماهنگ بودند

استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به رجحان رسید و توانست صندلی خودش را دررده سومی جدول تثبیت کند. این برد ازنگاه علی جباری، پیشکسوت این باشگاه راهی برای بیرون آمدن از آثارروحی شکست مقابل الدحیل است. جباری می گوید:استقلال بعد از شکستی که مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا داشت می خواست شرایطش را بهبود ببخشد، ضمن اینکه چند بازیکن استقلال خسته بودند و به همین دلیل هم شفر به آنها استراحت داد و با بازیکنان جدیدتری تیمش را به میدان فرستاد. تغییرات شفر با فکر اجرا شده بود اما بازیکنان استقلال گاهی شتابزده عمل کردند.

جباری درباره عملکرد مدافعان و هافبک ها نیز حرف هایی دارد: فاصله دو دفاع میانی استقلال یعنی دانشگر و منتظری زیاد بود. روز به چشمی در نیمه دوم خوب بود اما علی کریمی در نیمه دوم همان بازیکن فعال و پویای نیمه اول نبود. با این حال استقلال در این بازی به پیروزی رسید و نتیجه دلخواهش را گرفت. این پیروزی بر روحیه تماشاگران هم تأثیر مثبت می گذارد و باعث می گردد که باخت مقابل تیم قطری تا حدی جبران گردد.

پیکسوت استقلال درباره هماهنگی میان بازیکنان آفریقایی استقلال هم این توضیحات را ارائه کرد: ایسما، پاتوسی و منشا بسیار هماهنگ بودند البته ناهماهنگی هایی هم در خط هافبک استقلال دیده شد ولی مهم دریافت سه امتیاز بود که استقلال به هدفش رسید. بازی استقلال مقابل العین نزدیک است. آیا استقلال می تواند دراین بازی به رجحان برسد؟ جباری می گوید:استقلال مقابل الدحیل بازنده شد اما هنوز پنج بازی دیگر باقی مانده است و استقلال می تواند به لیگ قهرمانان آسیا برگردد.آبی پوشان توان شکست الدحیل و سایر تیم های آسیایی را در تهران دارند.

10-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 171

به "جباری: استقلال می تواند به لیگ قهرمانان برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: استقلال می تواند به لیگ قهرمانان برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید