جزئیات عرضه اولیه سیتا اعلام شد

به گزارش فروشگاه کوچک، بر اساس اطلاعیه سازمان بورس، روز چهارشنبه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، 15 درصد از سهام خود را با نماد سیتا به روش عرضه اولیه وارد بورس می نماید.

جزئیات عرضه اولیه سیتا اعلام شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سازمان بورس طی اطلاعیه جزئیات دومین عرضه اولیه تیرماه را بیان کرد. بر اساس این اطلاعیه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در روز چهارشنبه 11 تیرماه، یک میلیارد و 650 میلیون سهم (معادل 15 درصد از کل سهام) خود را با نماد سیتا به روش ثبت سفارش عرضه اولیه خواهد نمود که از این میان یک میلیارد و 320 میلیون سهم به عموم عرضه شده و 330 میلیون سهم نیز سهمیه صندوق های سرمایه گذاری خواهد بود. سیتا پانصد و چهل و یکمین شرکت بورسی خواهد بود که در گروه و طبقه فراوری سیمان، آهک و گچ درج نماد شده است.

بر این اساس در روز چهارشنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می تواند حداکثر 800 سهم در بازه قیمتی 1490 تا 1575 تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد احتیاج برای آن یک میلیون و 260 هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به ورود معامله گران تازه وارد به بورس در هفته های اخیر (با فرض مشارکت 3 میلیون و 800 هزار نفری) پیش بینی می گردد به هر نفر حدود 345 سهم تخصیص داده گردد که حدود 545 هزار تومان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1175

به "جزئیات عرضه اولیه سیتا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات عرضه اولیه سیتا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید