جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان برگزار گردید

به گزارش فروشگاه کوچک، جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان، با حضور معاون گردشگری و سرمایه گذاری، نماینده حراست، مسئول امور حقوقی اداره کل، نمایندگان مجمع امور صنفی دفاتر خدمات مسافرتی روز چهارشنبه 8 مرداد ماه سال 99 در محل اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این جلسه رسیدگی به شکایت ها و نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین ایجاد همکاری و تعامل در راستای عملکرد هر چه بهتر و بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی بود.

او اضافه کرد: از بهمن 98 تا تیرماه 99، تعداد چهار فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به این معاونت گزارش شده بود که طی این جلسه مورد آنالیز و پیگیری کارشناسان مربوطه نهاده شد و برای تمامی شکایت ها رای صادر شد.

اسکندری در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان گفت: برگزاری این جلسه ها، بر نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تاثیر بسزایی دارد چرا که در این جلسه مقرر شد فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی هدفمندتر گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1220

به "جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید