خبرنگاران استاندار قم عید فطر را تبریک گفت

به گزارش فروشگاه کوچک، قم - خبرنگاران - استاندار قم در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمین، علما و مردم متدین استان قم تبریک گفت.

خبرنگاران استاندار قم عید فطر را تبریک گفت

در پیغام بهرام سرمست که نسخه ای از آن چهارشنبه شب در اختیار خبرنگاران نهاده شد، آمده است: بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه غفران و آمرزش گناهان و توبه و تضرع در پیشگاه الهی با همه عظمت، کرامت و کمالات معنویش سپری می گردد و عید خجسته فطر از راه می رسد.

پیغام ادامه یافته است: عیدبزرگ مومنان و روزه داران، عید رحمت و مغفرت و عید بشارت و سعادت و هنگامه اعلام پیروزی بر طاغوت نفس و شکرگزاری به درگاه الهی به پاس آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن راهنمایی فرمود و خوشا به سعادت کسانی که با عبادت، روزه داری، عمل و کردار نیک و رسیدگی به فقرا، توانستند توشه بسیار ارزشمندی از این ماه نورانی برای خود ذخیره نمایند.

پیغام حاکی است: اینجانب،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه پرخیر و برکت رمضان، حلول خجسته ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان دنیا، هم میهنان عزیز، به ویژه علما و مراجع معظم تقلید و عموم مردم شریف و متدین استان مقدس قم، تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت، رستگاری و کرامت روزافزون اسلام و مسلمین را در سایه سار عید وحدت بخش فطر، از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1721

به "خبرنگاران استاندار قم عید فطر را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار قم عید فطر را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید