خبرنگاران ترامپ: آمریکا به دنبال محدود کردن سفرها به دلیل شیوع کرونا نیست

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به دنبال شیوع ویروس کرونا و افزایش قربانیان این ویروس کشنده در ایالت متحده گفت: ما به دنبال محدود کردن سفرهای داخلی نیستیم.

خبرنگاران ترامپ: آمریکا به دنبال محدود کردن سفرها به دلیل شیوع کرونا نیست

با سفر دریایی به عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش تارنمای هیل، ترامپ هنگام خروج از کاخ سفید برای بازدید از مؤسسات ملی بهداشت آمریکا اضافه نمود: ما اصلا به دنبال این مسئله نیستیم، نه.

ترامپ با اشاره به تمرکز ویروس کرونا در ایالت واشنگتن گفت: فقط یک نقطه حساس وجود دارد و همانطور که می دانید آن یک خانه سالمندان است.

ترامپ توضیح داد در نظر دارد ممنوعیت سفر به ایالات متحده را از کشورهایی که شیوع ویروس کرونا در آنان شدید بوده را آنالیز کند.

وی اضافه نمود: دولت در حال نظارت بر اوضاع در ایتالیا، کره جنوبی ژاپن و سایر مناطق حساس است اما به هیچ اقدامی دست نخواهد زد.

ترامپ تاکید نمود: ما بسیار سختگیر هستیم، اما اکنون در حال آنالیز کشورهایی هستیم که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند، ما نمی خواهیم این کار را انجام دهیم، اما ما به کشورهای دیگر نگاه می کنیم و بسیار دقیق خواهیم بود.

ترامپ روز یکشنبه تنها ساعاتی بعد از کشته شدن اولین مورد از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، برای مهار این ویروس مرگبار از تمدید اعمال محدودیت سفر اطلاع داد.

ترامپ در کنفرانس خبری در کاخ سفید محدودیت های سفر به ایران، کره جنوبی و ایتالیا را خاطرنشان کرد.

وی اضافه نمود: ممنوعیت کنونی سفر به ایران برای اتباع خارجی که از 14 روز گذشته در این کشور بوده اند، تمدید می گردد.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین طی بیانیه ای هشدار آمیز از شهروندان آمریکا خواست که از سفر به بخش هایی از ایتالیا و کره جنوبی که تحت تأثیر ویروس کرونا قراردارند، خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 901

به "خبرنگاران ترامپ: آمریکا به دنبال محدود کردن سفرها به دلیل شیوع کرونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: آمریکا به دنبال محدود کردن سفرها به دلیل شیوع کرونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید