خبرنگاران تردد در جاده های همدان 11 درصد کاهش یافت

به گزارش فروشگاه کوچک، همدان - خبرنگاران - رییس مرکز مدیریت راه های همدان گفت: از ابتدای اسفندماه تا به امروز ، نزدیک به هشت میلیون و 442 هزار خودروی سبک و سنگین در جاده های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش دارد.

خبرنگاران تردد در جاده های همدان 11 درصد کاهش یافت

سعید کریمی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این تعداد تردد در حالی از یکم تا انتها روز 21 اسفندماه ثبت شده که در مدت مشابه سال گذشته 9 میلیون و 500 هزار تردد در این محورها ثبت شده بود.

رییس مرکز مدیریت راه های همدان با اشاره به اینکه نرخ تردد روز 21 اسفند ماه نیز نسبت به میزان متوسط روزانه امسال، 20 درصد کاهش داشته است، اضافه نمود: نرخ تردد روزانه سال 1398 به طور متوسط 560 هزار تردد است که این میزان روز گذشته / چهارشنبه / به 445 هزار تردد کاهش یافت.

وی گفت: از ابتدای امسال از محور سه راهی بهار - همدان نزدیک به 11 میلیون و 712 هزار خودرو عبور نموده که به طور متوسط با روزانه 32 هزار تردد بیشترین آمار را در بین محورهای جاده ای استان داشته است.

کریمی با اشاره به اینکه 17.5 درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است گفت: در این مدت سرعت متوسط تردد خودروها در محورهای استان همدان، 81 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

وی ادامه داد: 27 درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های همدان تاکید نمود: همزمان با فرارسیدن عید نوروز تعداد تردد در محورهای همدان افزایش می یابد که رانندگان باید با رعایت نکات هدایت و رانندگی، از ایجاد حوادث رانندگی پیشگیری نمایند.

وی گفت: 23 دوربین نظارت تصویری و 48 دوربین ثبت تخلف دارای کد پلیس در سطح محورهای جاده ای همدان فعال هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 955

به "خبرنگاران تردد در جاده های همدان 11 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در جاده های همدان 11 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید