خبرنگاران دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسللامی در محرومیت زدایی برجسته است

به گزارش فروشگاه کوچک، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات رسانی های انجام گرفته برای آرامش و آسایش مردم گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم برجسته و ماندگار بوده است.

خبرنگاران دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسللامی در محرومیت زدایی برجسته است

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی شهرستان چایپاره با تاکید بر اینکه با وجود تحریم های ظالمانه دشمن و محدودیت های مالی، قطار توسعه و آبادانی متوقف نشده، اضافه کرد: حجم پروژه های افتتاحی از ابتدای امسال و در دهه فجر بیانگر تلاش خستگی ناپذیر دولت برای آسایش مردم است.

وی با تاکید بر نگاه ویژه به مناطق کمترتوسعه یافته در استان گفت: در بودجه 1400 بر اساس مدل توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه مناطق کمترتوسعه یافته در تامین زیرساخت های اساسی در اولویت قرار دارند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: جهش قابل ملاحظه در گازرسانی به مناطق روستایی نمونه ای از یک کار جهادی است.

شهریاری با قدردانی از تلاش مجموعه گاز استان و پیگیری های نمایندگان مجلس شرح داد: همدلی مسوولان در پیشبرد برنامه های توسعه محور نقش اساسی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این پروژه با اعلام اینکه برای گازرسانی به روستاهای این محور در مجموع حدود 103 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: برای رسیدن گاز به این روستاها در مجموع 78 هزار و 682 متر شبکه گذاری و 682 انشعاب واگذار شده است.

شیخی با اشاره به اینکه با گازدار شدن این روستاها، 711 خانوار به جمع روستاییان برخوردار از گاز چایپاره پیوستند، اضافه کرد: با روشن شدن گاز در این روستاها، درصد خانوار روستایی برخوردار از گاز در چایپاره به 89 درصد رسید.

وی با اشاره به افزایش گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: هم اکنون مشعل گاز در هزار و300 روستای استان روشن شده است در حالی که این میزان در سال 92 حدود 304 روستا بود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، با بیان اینکه قیمت های ارز و کالا در سال های مقداری آهنگ حرکتی ما را در توسعه گازرسانی کند کرد، اضافه کرد: با وجود این، ما از حرکت نایستادیم به طوری که امروز 500 روستا و 3 شهر میرآباد، خلیفان و زرآباد نیز در حال گازرسانی هستند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین امروز 50 واحد مسکن روستایی شهرستان چایپاره را با 80 میلیارد ریال اعتبار به صورت همزمان افتتاح کرد.

کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی چایپاره و آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی به همراه حضور در منزل شهید ابراهیم مخلص در چایپاره از دیگر برنامه های استاندار آذربایجان غربی در چایپاره بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1553

به "خبرنگاران دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسللامی در محرومیت زدایی برجسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسللامی در محرومیت زدایی برجسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید