خبرنگاران سخنگوی وزارت دفاع چین: آمریکا از حملات سایبری علیه پکن دست بردارد

به گزارش فروشگاه کوچک، پکن- خبرنگاران- سخنگوی وزارت دفاع چین بار دیگر از آمریکا خواست از حملات سایبری علیه پکن دست بردارد و فورا فعالیت های سایبری علیه این کشور را متوقف کند.

خبرنگاران سخنگوی وزارت دفاع چین: آمریکا از حملات سایبری علیه پکن دست بردارد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، رن گوائو چیانگ روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری در پکن از آمریکا خواست چین و دنیا را به یک فضای اینترنتی امن و دارای صلح و تعاون بازگرداند و اضافه نمود: گزارش منتشر شده از سوی شرکت اینترنتی 360 یک بار دیگر ثابت کرد که در مساله امنیت اینترنتی، آمریکا عظیم ترین دزد دنیا است.

شرکت 360 چندی پیش در گزارشی بیان کرد که گروه هکر سیا- APT-C-39 به مدت 11 سال اقدام به حمله سایبری و نفوذ به شبکه های چین نموده است و ارگان های هوا فضا، موسسات پژوهشی، شرکت های اینترنتی عظیم و دولت چین تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

رن سخنگوی وزارت دفاع چین اظهار کرد: آمریکا مدت ها است که قوانین بین المللی و اصول اساسی روابط بین الملل را نقض نموده، علیه دولت ها، موسسات و شخصیت های خارجی به سرقت، نظارت و حمله سایبری می پردازد و جنایاتش مورد شناسایی عمومی بین المللی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 992

به "خبرنگاران سخنگوی وزارت دفاع چین: آمریکا از حملات سایبری علیه پکن دست بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی وزارت دفاع چین: آمریکا از حملات سایبری علیه پکن دست بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید