خبرنگاران وزیر ورزش: انقلاب اسلامی نقطه عطف مجاهدت مردم ایران است

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرح داد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ مجاهدات و مشارکت مردم ایران عزیز است.

خبرنگاران وزیر ورزش: انقلاب اسلامی نقطه عطف مجاهدت مردم ایران است

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در پیام خود نوشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ مجاهدات و مشارکت مردم ایران عزیز است که با اتحاد، وفاق و همدلی در برابر استبداد ایستادند و با پیروزی در برابر طاغوت، الگو و نمونه ای بی بدیل از انقلابی که مبنای آن مردم سالاری دینی است را به صفحات تاریخ دنیا افزودند.

وی در ادامه این پیام آورده است: مسلم این است که هم اکنون این انقلاب مردمی سر منشاء حرکتی امیدآفرین برای آزادی خواهان دنیا شده است و هیچ قدرتی نمی تواند منکر این عظمت در دنیا باشد.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: با گذر از چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم بزرگوار کشورمان با وجود تمامی دشمنی های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پر افتخار برعهد خود با امام و شهدا ایستاده اند.

وزیر ورزش یادآور شد: خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور براین باور است، ایران سرافراز با تکیه بر ایمان، اعتقاد و اتحاد راسخ مردم و مسولانش، تمامی تهدیدها را به فرصتی برای سرافرازی، سربلندی و آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها تبدیل خواهد کرد. اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین طلوع پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از خداوند متعال حفظ این شجره طیبه، انسجام و همدلی ملت ایران را خواهانم.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1560

به "خبرنگاران وزیر ورزش: انقلاب اسلامی نقطه عطف مجاهدت مردم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر ورزش: انقلاب اسلامی نقطه عطف مجاهدت مردم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید