خبرنگاران 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است

به گزارش فروشگاه کوچک، مشهد- خبرنگاران- نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: هم اکنون 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است که خیرین می توانند با عضویت در این مجامع هر مبلغی که در توان دارند اهدا کنند تا سر جمع این کمک ها به ساخت مدارس جدید منجر شود.

خبرنگاران 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است

ناصر قفلی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی در مشهد اضافه کرد: حضور ده ها هزار خیر مدرسه ساز در کشور فرصت مغتنمی است که باید از آن نهایت بهره را برای تعلیم و تربیت نسلی توانمند و آینده ساز برد.

وی ادامه داد: با شرایط اقتصادی موجود مدرسه سازی گران تمام می شود اما می توان با ادامه همت والای خیرین، مدارس جدید را با مشارکت چندین خیر با یکدیگر ساخت تا همچنان این نهضت ادامه پیدا کند.

نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: حضور و مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در همه استان ها قابل تقدیر و مثال زدنی است و هر زمان که با وقوع حادثه ای شاهد خسارت به مدرسه ها بودیم خیرین با حضور پررنگ و قوی خود سعی در بازسازی دوباره داشته اند.

قفلی با گرامیداشت یاد دکتر حافظی رئیس این مجمع گفت: هیچ خدمتی بالاتر از مدرسه سازی در کشور نیست و مرگ هم به سراغ همه ما خواهد آمد اما آنچه مهم است این است که کار امروز را به فردا واگذار نکنید و بدانید که مدرسه سازی آرامش می آورد.

سال گذشته هزار و 28 کلاس درس با زیربنای 110 هزار و 690 متر مربع در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است که از این تعداد 139 پروژه با 663 کلاس و زیربنای 66 هزار و 996 مترمربع با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

7496/ 1922

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 243

به "خبرنگاران 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید