رئیس جمهور پاسخ کوبنده ای به اظهارات نخست وزیر انگلیس بدهد

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر خود به نیویورک به خوبی از مواضع نظام و منافع ملی دفاع نموده است، گفت: آقای روحانی باید پاسخ کوبنده ای به اظهارات نخست وزیر انگلیس دهد.

رئیس جمهور پاسخ کوبنده ای به اظهارات نخست وزیر انگلیس بدهد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

محمدعلی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با بیان اینکه اصل سفر رئیس جمهور به نیویورک لازم و به جا بوده است، اظهار کرد: اظهارات رئیس جمهور در جلسات و دیدارهای مختلف خوب بوده و به خوبی از مواضع نظام و منافع ملی دفاع نموده است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به خوبی مواضع نظام را شکافته است، گفت: خواسته مجلس نیز همین است که به این شکل مقاومت کند و به صراحت مسائل را عنوان کند.

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه الزاماً برخوردها نباید با بی احترامی همراه باشد، گفت: سخنرانی امروز رئیس جمهور می تواند مواضع روشن تری را به همراه داشته باشد.

پورمختار با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید انتقاداتی را به قدرت های بزرگ به صراحت بیان کند، مطرح نمود: رئیس جمهور باید نقش کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه و سایر کشورهای غرب و خاورمیانه را در ناامنی های بین المللی و خلق تروریست ها افشا و نام آنها را اعلام کند.

وی با بیان اینکه دیدارهای رئیس جمهور در انتقال مواضع و دیدگاه ها مناسب بوده است، گفت: سخنرانی دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان جز نقطه تاریک تر کشور انگلیس نسبت به ایران محسوب می گردد چرا که این کشور نسبت به تاریخ و ملت ایران ظلم های زیادی داشته است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اعلام نسبت به صحبت های نخست وزیر انگلیس ارزشی قائل نیستیم تأکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور امروز در سخنرانی خود پاسخ محکم و خوبی به وی بدهد.

پورمختار اعلام کرد: گرچه سخنگوی وزارت خارجه پاسخ نخست وزیر انگلستان را داد اما پاسخ رئیس جمهور باید کوبنده تر و قوی تر باشد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 627

به "رئیس جمهور پاسخ کوبنده ای به اظهارات نخست وزیر انگلیس بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور پاسخ کوبنده ای به اظهارات نخست وزیر انگلیس بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید