روسیه: اگر آمریکا سیاست هایش را تغییر ندهد مذاکرات دوجانبه به نتیجه ای نمی رسد

به گزارش فروشگاه کوچک، یک سناتور ارشد روس تأکید کرد که اگر آمریکا سیاست های کنونی خود در قبال روسیه را تغییر ندهد، نباید امید داشت که موفقیتی در مذاکرات آینده دو کشور حاصل گردد.

روسیه: اگر آمریکا سیاست هایش را تغییر ندهد مذاکرات دوجانبه به نتیجه ای نمی رسد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، الکسی پوشکوف نماینده سنای روسیه و رئیس سابق کمیته روابط خارجی دومای این کشور دوشنبه شب در مصاحبه ای هشدار داد که با تداوم سیاست های خصمانه و تحریم های آمریکا علیه روسیه، بهبود روابط دو کشور و پیشرفت مذاکرات دوجانبه غیرممکن خواهد شد.

این سناتور ارشد روس توضیح داد: هر تحریم جدیدی که وضع می گردد، ضربه محکمی به ثبات روابط دو کشور است. اینکه اخیراً روسیه سفیر خود را از آمریکا فراخوانده و به سفیر ایالات متحده در مسکو پیشنهاد نموده که به منظور منعکس کردن خطرات تهدید کننده آینده روابط دو کشور به واشنگتن سفر کند، فقط تقصیر آمریکاست.

وی در مورد ادعاهای طرف آمریکایی مبنی بر اینکه روسیه مقصر بی ثباتی روابط دو کشور است، اعلام نمود: ثبات دست کم مستلزم این است که تحریم، شرط گذاشتن و اولتیماتوم دادن در کار نباشد.

پوشکوف در خاتمه تأکید کرد: اگر ایالات متحده نخواهد تغییراتی را در سیاست خارجی خود اعمال کند، آن گاه نباید امید داشت که موفقیتی در مذاکرات دوجانبه حاصل گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1711

به "روسیه: اگر آمریکا سیاست هایش را تغییر ندهد مذاکرات دوجانبه به نتیجه ای نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: اگر آمریکا سیاست هایش را تغییر ندهد مذاکرات دوجانبه به نتیجه ای نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید