زیر پا گذاشتن آیین نامه و نادیده دریافت حق بازیکنان در والیبال

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، سی و دومین رقابت های لیگ برتر والیبال از 25 مهر ماه و با حضور 13 تیم شروع به کار خواهد نمود. رقابت ها در حالی قرار است شروع گردد که هنوز برخی از باشگاه های با بازیکنان تسویه حساب انجام نداده اند و این خلاف آئین نامه مسابقات لیگ است.

زیر پا گذاشتن آیین نامه و نادیده دریافت حق بازیکنان در والیبال

طبق ماده 8 – نحوه پرداخت مبلغ قراردادها در آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال ذکر شده است.

بر اساس بند 8 – 9 – برای ثبت نام هر باشگاه و صدور کارت هر بازیکن و کادر فنی، ضروری است با فدراسیون والیبال، کلیه عوامل و بازیکنان تسویه حساب کنند.

و بر اساس تبصره 31: تیم های شرکت کننده در لیگ برتر و دسته اول جهت ثبت قراردادها باید فیش واریزی 8 درصد را همراه با قرار دادها و کپی شناسنامه، کارت ملی، خاتمه خدمت، کارت عضویت فدراسیون، کارت بیمه ورزشی، تسویه حساب بازیکنان، کادرفنی ، فدراسیون، اجاره سالن و آئین نامه داخلی تصویب و تایید شده از سوی کمیته انضباطی را به سازمان لیگ ارائه کنند.

در حالیکه در آیین نامه رقابت ها ذکر شده تا زمان تسویه حساب باشگاه ثبت نامی صورت نخواهد گرفت و کارتی صادر نمی گردد اما رئیس سازمان لیگ بیان نموده که تسویه حساب بازیکنان با باشگاه ها مشکل سازمان لیگ نیست و آنها با دریافت وکیل می توانند پیگیر کار خود باشند.

بی اهمیت خواندن بندهای آئین نامه و نادیده دریافت حق بازیکنان راه حلی است که سازمان لیگ انتخاب نموده تا لیگ تحت هر شرایطی برگزار گردد و قوانین زیر پا گذاشته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 67

به "زیر پا گذاشتن آیین نامه و نادیده دریافت حق بازیکنان در والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر پا گذاشتن آیین نامه و نادیده دریافت حق بازیکنان در والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید