سرمربی صربستان در جام جهانی آلمان به دلیل کرونا درگذشت

به گزارش فروشگاه کوچک، پتکووویچ برای بلاروس OFK و ترویان فرانسه بازی کرد. او به عنوان بخشی از تیم ملی یوگسلاوی ، 43 بازی را پشت سر گذاشت و شش گل به ثمر رساند و به مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا 1968 نایل گشت.

سرمربی صربستان در جام جهانی آلمان به دلیل کرونا درگذشت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

ایلیکا پتکوویچ یکی از بهترین مربی های تاریخ صربستان در 75 سالگی درگذشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، ایلیا پتکوویچسرمربی پیشین تیم ملی صربستان و مونته نگرو در 75 سالگی درگذشت.

براساس اخبار روزنامه Evening News ، پتکوویچ روز دوشنبه به دلیل زخم اثنی عشر در بیمارستان بستری شد. سپس او آزمایش کرونا را پشت سر گذاشت که نتیجه آن مثبت بود، پس از آن مسائل جدی قلبی و ریوی برای او به وجود آمد و درگذشت.

پتکووویچ برای بلاروس OFK و ترویان فرانسه بازی کرد. او به عنوان بخشی از تیم ملی یوگسلاوی ، 43 بازی را پشت سر گذاشت و شش گل به ثمر رساند و به مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا 1968 نایل گشت.

دوران مربیگری این مربی از سال 2000 آغاز شد. از سال 2000 تا 2001 ، پتکوویچ سرمربی تیم ملی یوگسلاوی بود ، از سال 2003 تا 2006 وی راهنمایی تیم ملی صربستان و مونته نگرو را بر عهده داشت و با این تیم در جام جهانی آلمان حاضر بود ولی تیم او عملکرد خوبی نداشت که از جمله نتایج ضعیف او شکست 6 بر صفر در مرحله گروهی برابر آرژانتین بود.

وی در سال 1994 با سروت قهرمان مسابقات لیگ سوئیس شد. او همچنین به عنوان سرمربی راهنمایی تیم های آریس یونان، الاهلی قطر و شانگهای چین را بر عهده داشت. وی در سالهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال صربستان بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1127

به "سرمربی صربستان در جام جهانی آلمان به دلیل کرونا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی صربستان در جام جهانی آلمان به دلیل کرونا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید