شب تلخ استقلال در لیگ قهرمانان تکمیل شد ، پنالتی، گل مطهری و ....

به گزارش فروشگاه کوچک، تیم فوتبال استقلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف الاهلی عربستان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب گردید.

شب تلخ استقلال در لیگ قهرمانان تکمیل شد ، پنالتی، گل مطهری و ....

به گزارش خبرنگاران، گویا بدشانسی ها قرار نیست دست از سر استقلال بردارد و این تیم در آستانه این بازی مهم علاوه بر مصدوم های قبلی فرشید باقری، علی کریمی و هرویه میلیچ را به علت مصدومیت از دست داد.

در دقیقه 16 اولین اتفاق مهم بازی به سود نماینده عربستان رقم خورد. خط هافبک الاهلی از میانه زمین توپی را در عمق دفاع استقلال انداخت و ابو شراره به محوطه جریمه رسید و با خطای سیدحسین حسینی پنالتی برای میزبان به دست آمد. در ادامه الموشر با ضربه ای بدون نقص برخلاف جهت دروازه بان توپ را به گل اول بازی برای الاهلی تبدیل کرد.

6 دقیقه بعد با اشتباه حسین عبدالغنی بازیکن با سابقه عربستانی در خط دفاع ارسلان مطهری توپ ربایی خوبی انجام داد و با نفوذ به محوطه جریمه و شوت روی زمین و دقیق نتیجه را به تساوی کشاند.

در حالیکه هنوز بازی به دقیقه 30 نرسیده بود الاهلی به گل دوم رسید. عبدالرحمن غریب از سمت راست نفوذ بسیار خوبی به محوطه جریمه انجام داد و با ارسال پاس در عمق برای الموشر باعث شد تا این بازیکن با ضربه بغل پا در مقابل استقلال دبل کند.

در دقیقه 40 باز هم بخت از استقلال روی گردان شد. آرش رضاوند در محوطه جریمه توسط مدافع استقلال سرنگون شد و یک ضربه پنالتی برای استقلال به دست آمد. وریا غفوری پشت این توپ ایستاد اما ضربه محکم او را یاسر المسیلم دفع کرد تا بازی به تساوی نرسد.

در نیمه دوم استقلال کوشش زیادی برای جبران گل خورده انجام داد و در دقیقه 89 با ضربه زیبای مطهری به گل تساوی رسید اما داور این گل را مردود بیان کرد.

در نهایت استقلال بعد از 4 بازی در لیگ قهرمانان آسیا طعم اولین شکست خود را چشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 862

به "شب تلخ استقلال در لیگ قهرمانان تکمیل شد ، پنالتی، گل مطهری و ...." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب تلخ استقلال در لیگ قهرمانان تکمیل شد ، پنالتی، گل مطهری و ...."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید