شورش در زندان باب الهوی اردن، دلیل: کرونا!

به گزارش فروشگاه کوچک، یک زندان اردن شامگاه یکشنبه به دنبال اعمال محدودیت هایی برای مهار شیوع کرونا در زندان شاهد شورش زندانیان و حمله نیروهای امنیتی برای کنترل اوضاع بود.

شورش در زندان باب الهوی اردن، دلیل: کرونا!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، زندان باب الهوی در استان اربد اردن روز یکشنبه شاهد شورش گسترده زندانیان بود که به تصمیم های جدیدی که مقامات این کشور از بیم شیوع ویروس کرونا برای زندان ها اتخاذ نموده است، معترض هستند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، مدیریت زندان باب الهوی از تعلیق اجتماعات و بسته شدن کافه تریا و دیدار های خانواده های زندانیان خبر داده است.

زندانیان در ابتدا مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند و سپس دست به شورش زدند که متعاقب آن نیروهای امنیتی وارد زندان شده و اوضاع را تحت کنترل گرفتند.

به گفته این منابع نیروهای امنیتی زندانیان را هدف شلیک سنگین گلوله های گاز اشک آور گرفتند و نیروهایی ویژه هم برای مقابله با زندانیان وارد عمل شدند.

ستون های دود ناشی از آتش سوزی و شلیک گاز اشک آور در محوطه زندان به هوا برخاسته بود و ویدیوئی که منتشر شده بعضی زندانیان را در حال بالا رفتن از دیوار و روی سقف ساختمان زندان نشان می دهد.

یک مقام وزارت بهداشت اردن از بالا رفتن شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به هفت نفر خبر داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 964

به "شورش در زندان باب الهوی اردن، دلیل: کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورش در زندان باب الهوی اردن، دلیل: کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید