شوکی به تیم شاهین وارد نشده است، بازیکنان جوان ما عالی بودند

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، مهرداد کریمیان چهارشنبه شب در سرانجام مسابقه فوتبال تیم های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا گفت: رسانه توانایی لازم را برای کمک به تیم دارد و می تواند تشکیلات تیم را کمک کند.

شوکی به تیم شاهین وارد نشده است، بازیکنان جوان ما عالی بودند

وی خواهان حمایت و نقد رسانه ها شد و افزود: من کنار آقای ویسی بودم و لحظه ای که آقای ویسی تشخیص دادند که از تیم بروند، از من خواستند که کارها را ادامه دهم. بچه ها کار را ادامه دادند و الان بازی خوبی ارائه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه بازی خیلی خوبی را مقابل سایپا داشتیم، توضیح داد: تیم سایپا هم به خوبی با استفاده از بازیکنان خود در این مسابقه حاضر شد.

وی ادامه داد: فیلم بازی را دیده بودیم و می دانستیم که در هوای شرجی و گرمای بالای 40 درجه چطور بازی می نمایند. حفظ توپ خوبی داشتیم و بازیکنان توان گذاشتند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و امیدواریم بازی خوبی برای شاهین رقم بخورد.

کریمیان با تبریک این برد به طرفداران فوتبال بوشهر، افزود: شوکی به تیم وارد نشده و با این بازیکنان کار نموده بودیم. هوا به نسبت قبل بهتر بود و توانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم. وضعیت هوا برای سایپا بد بود ولی برای ما بهتر بود. جنب و جوش و کنترل و پاس دادن بازیکنان بهتر شده بود.

وی گفت: بازیکنان جوان این وضعیت را دارند که گاهی خوب و گاهی بهتر می شوند و امروز روز خوب بازیکنان ما بود که نتیجه مناسبی هم گرفتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص استفاده از سلمان بحرانی گفت: در تمریناتی که در طول هفته داشتیم امین مشایخ عملکرد خوبی نداشت و گفت که بازیکن شرایط مسابقه هستم. سلمان بحرانی امروز عملکرد خوبی داشت و به تیم ما یاری کرد.

وی در خصوص اینکه قبلا هم در کادر فنی شاهین حضور داشته ولی تیم این عملکرد را نداشته است، ادامه داد: نکاتی که بود را قبلا هم به بازیکنان می گفتیم و امروز وضعیت ذهنی بازیکنان بهتر بود و عملکرد خوبی را داشتیم و توانستیم ببریم. امیدواریم بازی ها را ببریم تا تماشاگران راضی باشند و نتایج مطلوب را بگیرند.

کریمیان افزود: تیم ما کار زیادی دارد و برای اینکه پیروز شویم باید کار بیشتری را انجام دهیم و مجموعه باشگاه کوشش می نماید تا بهترین نتایج برای تیم کسب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 553

به "شوکی به تیم شاهین وارد نشده است، بازیکنان جوان ما عالی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوکی به تیم شاهین وارد نشده است، بازیکنان جوان ما عالی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید