صدور مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

صدور مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد

به گزارش دانشگاه آزاد، روح الله دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از مراکز رشد دانشگاه و با توجه به ارزیابی و سطح بندی انجام شده برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت کلیه مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه صادر شد.

دهقانی فیروزآبادی اسم کرد: این مجوز طی نامه شماره 157174 مورخ 10/7/1400 معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و به استناد جلسه کارگروه تخصصی فناوری مورخ 14/6/1400 و کمیسیون پژوهش و فناوری شورای توسعه و برنامه ریزی آموزش عالی مورخ 28/6/1400 به دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وی اضافه کرد: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت علوم دریافت می نمایند. سپس این مراکز بر اساس 38 شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می گیرند. نتایج سطح بندی مراکز رشد با حضور نماینده وزارت علوم در شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد به تایید رسیده و مراکز رشد سطح 1 و 2 جهت صدور مجوز به وزارت علوم معرفی می شوند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد توضیح داد: مراکز رشد اصفهان (هر دو مرکز رشد)، اراک، مشهد، واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد تهران جنوب، ایلام، بجنورد، واحد تهران شمال، دزفول، زاهدان، نجف آباد، زنجان، ساری، قائم شهر، کرج، قوچان، اهواز، اردبیل، رودهن، سنندج، درود و الیگودرز پیروز به اخذ مجوز فعالیت شده اند. امید است که واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی دقیق و حمایت از مراکز رشد خود بتوانند در سطح بندی سال آینده در صندلی بالاتری قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1908

به "صدور مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید