غیبت احتمالی دمبله در مصاف بارسلونا - لیون به دلیل مصدومیتی جدید

به گزارش فروشگاه کوچک، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است بازی بعدی آبی و اناری ها در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

غیبت احتمالی دمبله در مصاف بارسلونا - لیون به دلیل مصدومیتی جدید

به گزارش خبرنگاران، حضور عثمان دمبله در بازی برگشت بارسلونا مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

او در بازی شب گذشته (شنبه) بارسلونا در مقابل رایووایکانو در هفته بیست و هفتم لالیگا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. او در نیمه دوم این بازی که با پیروزی 3 بر یک بارسایی ها سرانجام یافت به میدان رفت و زمینه ساز سومین گل تیمش هم شد تا حاشیه امنیت 7 امتیازی بارسا در صدر جدول حفظ گردد با این حال او بازی را با دردی در زانو به انتها رساند و معاینات اولیه ای که پس از بازی روی او صورت گرفت، کشیدگی همسترینگ او در دقایق انتهای مسابقه را تأیید کرد.

باشگاه بارسلونا مدت زمان خانه نشینی بازیکن سابق دورتموند را فاش ننموده اما انتظار می رود که او بازی برگشت تیمش مقابل لیون که چهارشنبه هفته جاری در استادیوم نوکمپ برگزار می گردد را از دست بدهد. بازی رفت دو تیم در فرانسه با تساوی بدون گل تمام شد.

دمبله در این فصل مهره ای کلیدی برای تیم تحت راهنمایی ارنستو والورده بوده است. او در 33 بازی اش در تمامی رقابت های این فصل 13 گل زده است و با عملکرد خوب خود فیلیپه کوتینیو را نیمکت نشین نموده است با این حال انتظار می رود که در بازی مقابل لیون کوتینیو - کسی که در نیمه دوم بازی بارسا مقابل رایووایکانو از سوی طرفداران بارسا هو شد - به جای دمبله در ترکیب اصلی به میدان برود. مالکوم هم دیگر گزینه والورده است، ضمن اینکه سرمربی سابق بیلبائو ممکن است از آرتورو ویدال و یک خط میانی 4 نفره استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 180

به "غیبت احتمالی دمبله در مصاف بارسلونا - لیون به دلیل مصدومیتی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت احتمالی دمبله در مصاف بارسلونا - لیون به دلیل مصدومیتی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید