فرشته قربانی تنها نماینده کامپوند زنان در مرحله یک شانزدهم

به گزارش فروشگاه کوچک، در خاتمه رقابت های تیروکمان جام جهانی ترکیه در کامپوند انفرادی زنان و مردان، تنها فرشته قربانی به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کرد و 7کماندار کامپوند از دور رقابت های انفرادی حذف شدند.

فرشته قربانی تنها نماینده کامپوند زنان در مرحله یک شانزدهم

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام رقابت های تیروکمان جام جهانی ترکیه و در بخش کامپوند انفرادی زنان و مردان، 7کماندار راه یافته به بخش رقابت های انفرادی کامپوند از دور مسابقات خذف شدند و تنها فرشته قربانی توانست به مرحله یک شانزدهم جام جهانی ترکیه راه پیدا کند.

در این رقابت ها و در بخش کامپوند انفرادی زنان؛ پریسا براتچی در مرحله یک بیست و چهارم با نتیجه 144 بر 139 در برابر کمانداری از هند رقابت را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. هم چنین در کامپوند انفرادی مردان نیز مجید قیدی در همین مرحله با نتیجه 144 بر 142 در برابر کمانداری از یونان مغلوب شد، یاسر عمویی با نتیجه 146 بر 143 ملاقات را به حریفی از هند واگذار کرد و اسماعیل عبادی در همین مرحله با نتیجه 147 بر 145 با شکست در برابر کمانداری از دانمارک از دور رقابت های انفرادی کنار رفت. هم چنین امید طاهری دیگر نماینده کامپوند مردان با نتیجه 144 بر 136 ملاقات را به کمانداری از بریتانیا واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

در ادامه رفابت های انفرادی، فرشته قربانی تنها نماینده کامپوند انفرادی زنان توانست در مرحله یک بیست و چهارم و با نتیجه 140 بر 140 ملاقات را در برابر کمانداری از مصر مساوی کند و در تیر طلایی این کماندار را مغلوب خود کند و به مرحله یک شانزدهم برسد. وی فردا (پنجشنبه) در برابر کمانداری از اندونزی به میدان خواهد رفت.

هم چنین در بخش کامپوند تیمی مردان، تیم ایران متشکل از اسماعیل عبادی، امید طاهری و یاسر عمویی و تیم زنان با ترکیب فرشته قربانی، پریسا براتچی و افسانه شفیعی امروز در مرحله یک هشتم از رقابت های حذفی تیمی به مصاف تیم روسیه خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 640

به "فرشته قربانی تنها نماینده کامپوند زنان در مرحله یک شانزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشته قربانی تنها نماینده کامپوند زنان در مرحله یک شانزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید