قهرمان کشتی آمریکا میهمان تانک روسی و گاتسالوف

به گزارش فروشگاه کوچک، کایل اسنایدر کشتی گیر آمریکایی وزن 97 کیلوگرم با سفر به مسکو میهمان رشید سعدالله اف و حاجی مراد گاتسالوف شده است.

قهرمان کشتی آمریکا میهمان تانک روسی و گاتسالوف

به گزارش خبرنگاران، وزن 97 کیلوگرم تنها وزنی بود که در نفرات اول و دومش در بازی های المپیک 2020 توکیو و جهانی 2021 نروژ تغییری نکردند.

درهر دو مسابقه فینالی تکراری برگزار گردید و برخلاف فینال تکراری وزن 86 کیلوگرم که برنده اش در فاصله دو ماه بعد از المپیک تغییر کرد و بعد از طلایی شدن دیوید تیلور در توکیو، این حسن یزدانی بود که در اسلو با شکست قهرمان آمریکایی صاحب نشان طلای جهان شد، اما در وزن 97 کیلوگرم در هر دو فینال المپیک و جهانی، این رشید سعدالله اف ملقب به تانک روسی بود که پیروز به شکست کایل اسنایدر آمریکایی شد و گردن آویز طلا را در هر دو رقابت از آن خود کرد.

جدای از رقابت مجذوب کننده و هیجان انگیز دو قهرمان، که بینندگان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب می نماید، دوستی جالبی بین کشتی گیر آمریکایی و روسی وجود دارد.

به تازگی نیز کایل اسنایدر به دعوت قهرمانان روس به مسکو سفر نموده و این روزها ساعت هایش را در کنار کشتی گیران شاخص روس سپری می نماید.

او در مسکو میهمان رشید سعدالله اف و حاجی مراد گاتسالوف دوقهرمان پرآوازه روس است.

سعدالله اف قهرمان امروز وزن 97 کیلوگرم است، گاتسالوف نیز یکی از قهرمانان بنام و تکرار نشدنی روس هاست که به لحاظ اخلاقی و فنی در تاریخ کشتی روسیه و جهان زبانزد بوده است.هر دو کشتی گیر مسلمان نیز سابقه حضور در لیگ برتر ایران را داشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2022

به "قهرمان کشتی آمریکا میهمان تانک روسی و گاتسالوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی آمریکا میهمان تانک روسی و گاتسالوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید