مشاجره مجری فاکس نیوز با مشاور کمپین ترامپ

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- مجری شبکه فاکس نیوز و مشاور کمپین انتخاباتی ترامپ بر سر اقدام اعضای خانواده ترامپ در امتناع از پوشیدن ماسک در جریان برگزاری مناظره هفته قبل ترامپ و بایدن با هم مشاجره کردند.

مشاجره مجری فاکس نیوز با مشاور کمپین ترامپ

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پایگاه خبری هیل در گزارشی نوشت، کریس والاس مجری شبکه فاکس نیوز و استیو کورتز، مشاور کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر سر اقدام اعضای خانواده ترامپ در امتناع از پوشیدن ماسک در جریان برگزاری مناظره هفته قبل ترامپ و جو بایدن: با هم مشاجره کردند.

در این گزارش آمده است که اعضای خانواده ترامپ در جریان برگزاری مناظره به رغم درخواست های مسئولان برگزاری، حاضر به پوشیدن ماسک نشدند.

این در حالی است که مطابق قانون همه افراد حاضر در محل مناظره در کلینیک کلیولند باید ماسک به صورت می زدند.

والاس در برنامه فاکس نیوز ساندی از کورتس پرسید آیا آن ها فکر می نمایند قوانین سلامتی و بهداشتی درباره افراد درباره آن ها صادق نیست؟

کورتس در جواب گفت از همه افراد قبل از برگزاری مناظره تست به عمل آمد.

والاس گفت مهم نیست، از همه افرادی که در آن اتاق بودند تست به عمل آمد و بر اساس قوانین و مقررات کلینیک کلیولند این امر اهمیتی نداشت. از همه خواسته شده بود ماسک بزنند؛ چرا خانواده ترامپ و رئیس دفتر وی احساس کردند که قوانینی که برای همه است شامل آن ها نمی گردد؟

کورتس در جواب گفت ما به انتخاب فردی نیز اعتقاد داریم. مردم با هم فاصله داشتند و از آن ها تست به عمل آمده بود.

والاس در ادامه تاکید نمود آن ها فاصله نداشتند و علاوه بر این، قوانینی هم وجود دارد و بحث آزادی و انتخاب فردی هم در میان نیست. آن ها قوانین را نقض کردند. چرا آن ها این قوانین را نقض کردند؟

کورتس در جواب گفت اینگونه که الان شما برای من نطق آتشین می کنید من را به یاد کاری می اندازد که شما درباره رئیس جمهور کردید. رئیس جمهور مجبور بود نه فقط با بایدن بلکه با شما هم مناظره کند. پس شما یک مجری بی طرف نبودید. وی اضافه کرد مردم می توانند برای خود تصمیمات منطقی بگیرند.

والاس نیز در پاسخ اینگونه گفت نه خیر در واقع اینگونه نیست. قوانینی وجود دارد و دفعه بعد آن ها از محل بیرون خواهند شد،رئیس جمهور 145 بار صحبت های بایدن و من را قطع کرد پس من به این حرف شما که من رئیس جمهور را اذیت کردم معترض هستم؛ می دانم این مسئله یک نکته گویایی است.

ابتلای ترامپ به ویروس کرونا بار دیگر بی توجهی وی نسبت به این ویروس مهلک را در کانون توجه قرار داده است از قبیل حضور مکرر وی در میان جمعیت های انبوه مردم و امتناع از ماسک زدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1322

به "مشاجره مجری فاکس نیوز با مشاور کمپین ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاجره مجری فاکس نیوز با مشاور کمپین ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید