مصدومیت سوال برانگیز فرنگی کار ایران در آسیایی هند

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، نخستین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز در دهلی نو هندوستان شروع شد که هر پنج نماینده ایران، کار خود را بدون شکست تا مرحله نیمه نهایی ادامه دادند. البته پس از مرحله نیمه نهایی، سه فرنگی کار با ادامه فرایند پیروزمندانه خود راهی فینال شدند اما دو فرنگی کار دیگر با قبول شکست، به ملاقات رده بندی راه یافتند.

مصدومیت سوال برانگیز فرنگی کار ایران در آسیایی هند

از سفر با قیمت تور پاتایا ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

یکی از فرنگی کاران مغلوب در مرحله نیمه نهایی، بهروز راهنمایی ملی پوش وزن 87 کیلوگرم بود که در اقدامی عجیب و سوال برانگیز، به بهانه مصدومیت زانو تن به شکست داد و در چند ثانیه، صعود به فینال را با حضور در رده بندی عوض کرد.

راهنمایی در ملاقات نیمه نهایی با نتیجه 7 بر صفر از سالیندینوف از قرقیزستان پیش بود که در 6 ثانیه به انتها کشتی به دلیل مصدومیت زانو از ادامه مبارزه خودداری کرد. او در این چند ثانیه اگر در حالت خاک هم بر روی زمین دراز کشیده بود می توانست این مبارزه را با پیروزی پشت سر گذارد، اما در اقدامی عجیب تن به شکست داد و حاضر به ادامه همان 6 ثانیه به جامانده از کشتی هم نشد.

راهنمایی می توانست با ادامه این ملاقات به فینال راه یابد و حداقل به مدال نقره آسیا برسد اما انگار بنا بر دلایلی که فعلا هیچکس نمی داند ترجیح داد ببازد و به ملاقات رده بندی برود. البته هنوز معین نیست راهنمایی بتواند در رده بندی هم حضور یابد که اگر اینگونه گردد، شایعات فراوانی در مورد او مطرح خواهد شد. شایعاتی مثل باخت عمدی و مصلحتی برای جلوگیری از اتفاقی بدتر!

به هر حال تصمیم و رفتار عجیب این فرنگی کار ملی پوش باعث ایجاد شائبه های فراوانی شده و اهالی کشتی همچنان منتظرند، کادر فنی در این خصوص اعلام نظر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 757

به "مصدومیت سوال برانگیز فرنگی کار ایران در آسیایی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت سوال برانگیز فرنگی کار ایران در آسیایی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید