مهربان: سال جاری اولویت ما فقط المپیک است، مهم تر از قهرمانی آسیا، گزینشی اول خواهد بود

به گزارش فروشگاه کوچک، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هرچند که مسابقات قهرمانی آسیا مهم است، اما برای ما یک مسابقه تدارکاتی پیش از المپیک محسوب می گردد.

مهربان: سال جاری اولویت ما فقط المپیک است، مهم تر از قهرمانی آسیا، گزینشی اول خواهد بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با خرید تور بالی ارزان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم اعزامی به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا گفت: هفته پایانی تمرینات را پشت سر می گذاریم و تمرین برای تیم آسیایی سبک شده است. به هرحال در مسابقات قهرمانی آسیایی سال گذشته قهرمان شدیم و سال جاری هم کوشش مان را خواهیم کرد. تیم شرایط خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تیم ملی کشتی آزاد، صرفا المپیک است، اعلام کرد: هر مسابقه و برنامه ای که داشته باشیم، اولویت ما المپیک است. همه مسابقات در راستای برنامه المپیک ما تعریف می شوند. به همین دلیل مسابقات قهرمانی آسیا هم هرچند که مهم است، اما برای ما یک مسابقه تدارکاتی پیش از المپیک محسوب می گردد. از قهرمانی آسیا مهم تر، مسابقات گزینشی المپیک است که ما باید 4 سهمیه المپیک را از آنجا بگیریم.

مهربان ادامه داد: اگر 4 سهمیه باقی مانده را در گزینشی اول گرفتیم، خیال مان راحت می گردد و برنامه ریزی ما روی حضور قدرتمند در المپیک خواهد بود، اگر هم سهمیه ای ماند، باید به فکر مسابقه گزینشی دوم باشیم که اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می گردد. ما دقیقا یک ماه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، گزینشی اول را در پیش داریم و باید تمرکزمان روی این رقابت ها باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 753

به "مهربان: سال جاری اولویت ما فقط المپیک است، مهم تر از قهرمانی آسیا، گزینشی اول خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: سال جاری اولویت ما فقط المپیک است، مهم تر از قهرمانی آسیا، گزینشی اول خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید