نامجومطلق: خودی ها به تیم ما فشار روانی وارد می نمایند، از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم

به گزارش فروشگاه کوچک، مربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش در خانه پارس جنوبی جم ابراز خرسندی کرد و مدعی شد این تیم زیر فشار روانی است که از سوی خودی ها به آبی پوشان وارد می گردد.

نامجومطلق: خودی ها به تیم ما فشار روانی وارد می نمایند، از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم

به گزارش خبرنگاران، مجید نامجومطلق پس از رجحان 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم در ملاقاتی معوقه از هفته بیست وسوم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، به خصوص از طرف استقلال که بازی تک ضربی را به نمایش گذاشت. در بحث مالکیت توپ و خلق موقعیت خوب عمل کردیم و توانستیم در این ملاقات که سه امتیازش حیاتی بود، به پیروزی برسیم و به رتبه دوم جدول صعود کنیم. این پیروزی می تواند از لحاظ روحی و روانی به ما یاری کند.

وی در خصوص شرایط سختی که کادر فنی استقلال این روزها سپری می نماید، گفت: در ملاقات قبلی با نساجی یک 45 دقیقه فوق العاده را سپری کردیم که متأسفانه آن نتیجه (تساوی یک - یک) باعث شد به تیم ما فشار مضاعف وارد گردد. این فشار از طرف خودی هاست که از بیرون به تیم وارد می نمایند. در بحث حمایت از تیم این کار اصلاً خوب نیست. فرهاد مجیدی با قدرت کارش را انجام می دهد، اما فشارهای خودی ها از بیرون تمرکز تیم ما را از بین می برد، وگرنه مهدی قائدی بازیکنی نیست که موقعیت ها را به راحتی از دست دهد. سیدحسین حسینی هم واقعاً دروازه بان خوبی است و خیلی راحت گل نمی خورد. قطعاً صحنه هایی که در بازی اتفاق می افتد، به خاطر فشارهای بیرونی است.

استقلال فوتبال مدرن و خوبی را به نمایش می گذارد.، مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله اظهار داشت: امیدوارم برد برابر پارس جنوبی از لحاظ روحی و روانی به تیم ما یاری کند. غیرخودی ها بحث شان معین است، اما از پیشکسوتان استقلال انتظار داریم در شرایط حساس بحث حمایت را داشته باشند.

نامجومطلق با بیان اینکه پیروزی مقابل پارس جنوبی برای ملاقات با سپاهان به استقلال یاری خواهد نمود، اضافه کرد: ما روی بحث مالکیت توپ فوتبال خوبی را انجام دادیم و موقعیت بی شماری ایجاد کردیم که استفاده نکردیم. اگر از موقعیت های مان به خوبی استفاده می کردیم، با اختلاف بازی را می بردیم. در مجموع، انتظار از خودی ها به صورتی است که حمایت شان در این شرایط حساس باید وجود داشته باشد، چرا که یک امتیاز هم می تواند شرایط تیم را در کسب سهمیه به هم بریزد. از خودی ها انتظار داریم، چون پیشکسوتان اطراف باشگاه هستند. امیدوارم این برد ذهنیت ها را پاک کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1217

به "نامجومطلق: خودی ها به تیم ما فشار روانی وارد می نمایند، از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: خودی ها به تیم ما فشار روانی وارد می نمایند، از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید