نخست وزیر مجارستان خواستار تغییر در اتحادیه اروپا شد

به گزارش فروشگاه کوچک، ویکتور اوربان گفت با انتخابات اخیر، مردم مجارستان به وضوح اعلام کردند که خواستار تغییر در اتحادیه اروپا هستند و کسانی را در راس کار می خواهند که به ملت های اروپایی احترام بگذارند.

نخست وزیر مجارستان خواستار تغییر در اتحادیه اروپا شد

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش، به نقل از آسوشیتدپرس، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان گفت رای دهندگان مجارستانی به تغییر در اتحادیه اروپا رای دادند.

ویکتور اوربان گفت: با انتخابات اخیر، مردم مجارستان به وضوح اعلام کردند که خواستار تغییر در بروکسل هستند. آن ها اعلام کردند سران اروپایی را می خواهند که مهاجرت را به جای ساماندهی آن متوقف کند. آن ها اعلام کردند که سران اروپایی را در سمت بالای نهاد های اروپایی می خواهند که به ملت های اروپایی احترام بگذارند و بخواهند فرهنگ مسیحیت را محافظت نمایند.

وی گفت: آن ها تصریح کردند که سران اروپایی را می خواهند که منافع مردم اروپا را همیشه در اولویت نخست قرار دهند. من به شما اعلام می کنم که در مذاکره با نام مجارستان از چنین رهبرانی حمایت خواهم کرد.

اوربان اضافه نمود: مردم مجارستان از ما خواستند نماینده یک تغییر در بروکسل باشیم. دولت مجارستان و من خودم شخصا مسئولیت داریم. من همه کوشش خود را برای بیان اراده رای دهندگان مجارستانی در سیاست های اروپا بیان خواهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 227

به "نخست وزیر مجارستان خواستار تغییر در اتحادیه اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر مجارستان خواستار تغییر در اتحادیه اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید