نمایش درخشان پرسپولیس: 22 شوت زیر باران

به گزارش فروشگاه کوچک، پرسپولیس مقابل نساجی یک آمار فوق العاده از خود بر جای گذاشت که می تواند مورد توجه قرار بگیرد.سرخ ها در این بازی 22 شوت به سمت دروازه حریف زدند که نشان دهنده تلاش های بی حد آنها برای گلزنی بود.

نمایش درخشان پرسپولیس: 22 شوت زیر باران

آمار به سود پرسپولیس

در بیشتر بازی های پرسپولیس در نیم فصل دوم و البته دو بازی جام حذفی انفعال، کندی و سردرگمی در نمایش خط میانی این تیم به وضوح دیده می شد و با وجود پیروزی در مسابقات، آنچه تیم برانکو در زمین ارائه می داد متناسب با کیفیت فنی بازیکنان و البته نیم فصل اول با وجود تمام محدودیت های موجود نبود .

به صورت واضح باید به این مساله اشاره کنیم که پرسپولیس تا قبل از دیدار با نساجی و بعد از شروع دوباره رقابت های باشگاهی 5 بازی در لیگ برتر، دو مسابقه در جام حذفی و یک دیدار در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده بود که فقط مقابل صنعت نفت کیفیتی همسنگ با آنچه از این تیم انتظار می رود ارائه داد و در سایر مسابقات با وجود پیروزی در چند مسابقه ،کوبنده و شاداب بازی نمی کرد.

در قائمشهر اما اتفاقات تازه ای افتاد. برای بازی با نساجی برانکو با وجود محدودیت بازیکن و تعدد بازیکنان مصدوم و محرومش ترکیب را تا حدودی تغییر داد که تیمش در فاصله سه روز از این مسابقه چهره قابل قبولی مقابل السد قدرتمند در دوحه داشته باشد. با این حال و با وجود تغییرات در ترکیب، بازی در زمین چمن مصنوعی و زیر بارش شدید باران، سرخ های سفیدپوش بهترین کیفیت ممکن خود در نیم فصل دوم را ارائه دادند و به صراحت می توان گفت این بهترین بازی پرسپولیس تازه ساز برانکو از زمان اضافه شدن بازیکنان جدید و تغییرات بنیادین این تیم بود.

-

پرسپولیس در قائمشهر از همان ابتدا ریتم سریعی داشت و ضمن کنترل توپ و بازی مالکانه در فاز حمله با کارهای ترکیبی و سریع به دروازه حریف می رسید . تیم برانکو به لطف این بازی درخشان و با وجود جو سنگین ورزشگاه حریف و بازی خارج از خانه ، برخلاف بازی های قبلی خیلی راحت موقعیت می ساخت و بارها در شرایط گلزنی قرار گرفت و اگر خوش شانس بود یا مهاجمانش بهتر و دقیق تر عمل می کردند حتما از این بازی خارج از خانه با سه امتیاز خارج می شد.

برخلاف بازی های قبلی خط میانی پرسپولیس در مازندران روز درخشانی را پشت سر گذاشت، چرا که تک تک اعضای این تیم در فرم خوبی بسر می بردند و ضمن اینکه سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله بالا رفته بود با حرکات تکنیکی و ترکیبی هافبک های پرسپولیس و پاس های سالمی که در زمین نساجی داده می شد موقعیت های زیادی روی دروازه نساجی خلق شد که فقط یک بار به نتیجه نشست. این نمایش نوید بازگشت پرسپولیس به کیفیت روزهای خوبش را داد که با بازیکنان جدید متنوع تر و حتی دلپذیرتر هم خواهد بود.

-

پرسپولیس با وجود بیرون نشاندن سه بازیکن اصلی اش با هدف استراحت دادن به آنها و غیبت نفراتی مثل نعمتی، عالیشاه و مصلح نمایش دلپذیری در قائمشهر ارائه داد، تا جایی که برانکو لب به تحسین از نمایش شاگردانش گشود و با وجود از دست رفتن دوامتیاز حساس در کورس قهرمانی،به خاطر روند صعودی تیمش که در این بازی سخت شتاب زیادی گرفت شادمان بود. پرسپولیس در خاتمه این بازی یک آمار فوق العاده از خود بر جای گذاشت که می تواند مورد توجه قرار بگیرد.سرخ ها در این بازی 22 شوت به سمت دروازه حریف زدند که نشان دهنده تلاش های بی حد آنها برای گلزنی در این دیدار خارج از خانه بوده و موقعیت های بی شماری که خلق شده است.

حالا ظاهرا مشکل اصلی خط میانی حل شده و چنانچه راندمان خط حمله بالاتر برود و خط دفاع به صلابت روزهای گذشته اش برگردد پرسپولیس در هر سه جام مدعی باکیفیت و مقتدری خواهد بود کما اینکه با توجه به باورمان نسبت به کیفیت سازمان دفاعی پرسپولیس و پتانسیل مهاجمانش رسیدن به این شرایط ایده آل احتمال زمان زیادی نخواهد برد.

600-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 174

به "نمایش درخشان پرسپولیس: 22 شوت زیر باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخشان پرسپولیس: 22 شوت زیر باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید