نهمین محموله یاری های چین به تهران ارسال شد

به گزارش فروشگاه کوچک، فارس نوشت: نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین شامل حدود یک میلیون ماسک، دارو و لباس محافظتی شنبه 16 فروردین از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو به تهران ارسال شد.

نهمین محموله یاری های چین به تهران ارسال شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

محمد کشاورززاده سفیر ایران در پکن نیز دیروز (شنبه) اعلام کرد که شنبه شب طی دو پرواز از شهر پکن یاری های چین برای مقابله با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ به ایران ارسال می گردد.

سفیر ایران با بیان اینکه تا به امروز یاری های دولتی و مردمی چین با 28 پرواز طبق جدول پیوست از شهرهای پکن ، شانگهای و گوانجو به کشورمان ارسال شده است، اعلام کرد: بیش از ده میلیون ماسک، 500 هزار کیت تشخیص کرونا، 300 هزار جراحی و لباس ایزوله، دو میلیون و 200 هزار دستکش، 350 ونتیلاتور، 500 اتاق پیش ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی از جمله این یاری ها می باشد.

کشاورززاده اضافه نمود: همچنین چند پرواز چینی نیز سایر یاری ها از جمله یک میلیون ماسک اهدایی جک ما را به تهران حمل نموده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1016

به "نهمین محموله یاری های چین به تهران ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین محموله یاری های چین به تهران ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید