هخامنش: داور می توانست برای استقلال پنالتی نگیرد ، از نبود تماشاگران هم شاد بودیم و هم ناراحت

به گزارش فروشگاه کوچک، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور گل دوم استقلال را هم می توانست پنالتی نگیرد، چون زاویه دید داور خیلی بد بود و یاری داور هم نسبت به صحنه دور بود.

هخامنش: داور می توانست برای استقلال پنالتی نگیرد ، از نبود تماشاگران هم شاد بودیم و هم ناراحت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وفا هخامنش پس از شکست 2 بر یک ذوب آهن مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما فرصت های زیادی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار نموده بودیم. بازی را هم خوب آغاز و کنترل کردیم و روی اشتباهات داوری گل خوردیم. داور گل دوم استقلال را هم می توانست پنالتی نگیرد، چون زاویه دید داور خیلی بد بود و یاری داور هم نسبت به صحنه دور بود.

وی ادامه داد: در صحنه پنالتی استقلال، بازیکن ما پایش را جمع کرد و نمی دانم چرا داور خطا گرفت. گل دوم ما هم نمی دانم آفساید بود یا نه؟ در بازی های قبلی هم اشتباهات داوری به ضرر ما بود و امیدوارم در بازی های آینده این اشتباهات کم گردد.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که موافق برگزاری بازی بدون تماشاگران بودید؟، توضیح داد: فوتبال همه جذابیتش به تماشاگران است و اگر طرفداران نباشند حساسیت و جذابیت بازی ها کم می گردد. ما هم شاد بودیم و هم ناراحت، شاد بودیم، چون اگر مردم می آمدند ممکن بود با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکل پیدا نمایند و سازمان لیگ هم تصمیم گرفت که بازی ها بدون تماشاگر برگزار گردد، ولی نبودن تماشاگران هم از جذابیت فوتبال کم نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 902

به "هخامنش: داور می توانست برای استقلال پنالتی نگیرد ، از نبود تماشاگران هم شاد بودیم و هم ناراحت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هخامنش: داور می توانست برای استقلال پنالتی نگیرد ، از نبود تماشاگران هم شاد بودیم و هم ناراحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید