واکنش رئیس نظام پزشکی به اعتراض رزیدنت های پوست

به گزارش فروشگاه کوچک، رضوی رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: برطرف تداخلات بین رشته ای راستا بسیار روشنی دارد و به وسیله شورای معین صلاحیت حرفه ای که متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی است، امکان پذیر است.

واکنش رئیس نظام پزشکی به اعتراض رزیدنت های پوست

به گزارش ایسنا، ظهر امروز حدود 15 نفر از دستیاران تخصصی رشته پوست به منظور پیگیری تداخلات بین رشته ای و بعلاوه بیان اعتراضات خود در مورد فعالیت بعضی مداخله گران در امر درمان، در محل سازمان نظام پزشکی مشهد حضور یافته و با در دست داشتن پلاکارد ها و دست نوشته هایی مراتب اعتراض خود را بیان نمودند.

علی بیرجندی نژاد در پی این اعتراض، با اشاره به ایستادگی سازمان نظام پزشکی مشهد در مواجهه با مداخله گران در امر درمان بیان نمود: ما با مداخله گران در امر درمان همیشه با قاطعیت برخورد نموده و خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد سلامت مردم جولانگاه سودجویی عده ای گردد. کما اینکه در سال های اخیر بار ها و بار ها با مداخله گران در حوزه طب سنتی و بعضی از مداخله گران در حوزه زیبایی که گاهی تعداد معدودی در صنف آرایشگران اقدام به درمان و یا اعمال زیبایی نموده به وسیله ارسال گزارش به مقامات قضایی برخورد نموده و می کنیم.

وی اضافه کرد: در مورد تداخلات حوزه کاری بین رشته های مختلف پزشکی هم سازمان نظام پزشکی همیشه سعی نموده است با ایجاد ساز و کار های قانونی لازم تداخلات را به حداقل برساند.

وی از پیگیری موارد مطروحه از سوی دستیاران تخصصی رشته پوست به وسیله سازمان نظام پزشکی اطلاع داد و اضافه کرد: در جلسه ای که با این همکاران داشتیم بنا شد موارد مورد نظرشان مکتوب شده و پس از جمع بندی به وسیله نظام پزشکی به شورای مشخص صلاحیت حرفه ای ارسال شده و پیگیری های لازم در مورد برطرف مسائل و بعضی تداخلات حرفه ای انجام گردد.

بیرجندی نژاد به تشکیل کمیسیون دستیاران تخصصی در سازمان نظام پزشکی مشهد برای پیگیری مسائل دانشجویان رشته های تخصصی پزشکی اشاره نمود و گفت: این کمیسیون در چند ماهه اخیر فعالیت خود را شروع نموده و در همین مدت سعی نموده است صدای رسای دستیاران تخصصی در حوزه مسائل حرفه ای و صنفی باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1798

به "واکنش رئیس نظام پزشکی به اعتراض رزیدنت های پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس نظام پزشکی به اعتراض رزیدنت های پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید