پاسخ شورای نگهبان به استعلام مجلس درباره اعتبارنامه 3 منتخب

به گزارش فروشگاه کوچک، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نشست عصر امروز این هیئت را تشریح کرد.

پاسخ شورای نگهبان به استعلام مجلس درباره اعتبارنامه 3 منتخب

به گزارش گروه سیاسی خبرگززاری دانشجو، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این هیئت، گفت: طبق تصمیم هیئت رئیسه جلسات علنی مجلس از هفته آینده در روز های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و کمیسیون ها نیز در روز های یکشنبه و سه شنبه تشکیل گردد.

وی درباره تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس نیز، اضافه نمود: مقرر شد تا نمایندگانی که به امتیاز بندی های صورت گرفته اعتراض دارند ظرف 48 ساعت درخواست خود را به هئیت رئیسه اعلام نمایند تا این اعتراضات آنالیز گردد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به نامه شورای نگهبان درباره اعتبارنامه 3 منتخب مجلس ((منتخبین فریدن، گچساران و صومعه سرا)، گفت:شورای نگهبان در نامه ای به مجلس اعلام نمود که در خصوص اعتبارنامه 2 نفر از منتخبین مدارکی که در اختیار نمایندگان مجلس واقع شده است پیش از این و در زمان آنالیز صلاحیت نمایندگان در اختیار شورای نگهبان قرار نداشته است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس مطرح نمود: شورای نگهبان در این نامه تصریح نموده که در خصوص اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران نیز مدارکی که امروز در اختیار نمایندگان واقع شده است در زمان آنالیز صلاحیت فرد مورد نظر در اختیار شورای نگهبان نیز قرار داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1128

به "پاسخ شورای نگهبان به استعلام مجلس درباره اعتبارنامه 3 منتخب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ شورای نگهبان به استعلام مجلس درباره اعتبارنامه 3 منتخب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید