پاسخ نایب رئیس مستعفی بارسلونا به اقدام باشگاه برای شکایت از او

به گزارش فروشگاه کوچک، یکی از اعضای مستعفی هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به اقدام این باشگاه برای شکایت از او بابت اظهارات جنجالی اخیرش واکنش نشان داد.

پاسخ نایب رئیس مستعفی بارسلونا به اقدام باشگاه برای شکایت از او

به گزارش خبرنگاران، امیلی روساد یکی از شش عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا که در هفته جاری به دلیل مخالفت با سیاست های رئیس باشگاه خوسپ ماریا بارتومئو تصمیم به استعفا گرفتند، به اقدام این باشگاه برای شکایت از او پاسخ داد.

روساد بعد از استعفایش بیانیه ای منتشر کرد و با اشاره به افشای رسوایی بارتومئو و هم دستان او (پرداخت یک میلیون یورو از حساب باشگاه به یک شرکت رسانه ای برای دفاع از او در فضای مجازی و پاسخ دادن به منتقدانش در شبکه های اجتماعی) گفت که یک نفر در باشگاه دست روی دخل آن گذاشته است و گفته می گردد که اشاره غیرمستقیم او به بارتومئو بوده است.

باشگاه بارسلونا هم اعلام نموده که به منظور دفاع از کارکنانش ادعای حیثیت و از روساد به خاطر اتهامات بی اساسی که به مدیران آبی و اناری ها نسبت داده شکایت می نماید. روساد اما همچنان موضع قبلی اش را حفظ نموده و مدعی است که مدرکی وجود دارد که فساد پشت پرده مدیران باشگاه را ثابت می نماید. در بیانیه ای که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد، روساد متذکر شد که شکایت باشگاه بارسلونا خودش می تواند به عنوان یک افترا و ادعای کذب محسوب گردد و تنظیم این شکایت نامه از سوی باشگاه در واقع لکه دار کردن اعتبار شخصی اوست.

روساد در گفت و گو با ESPN در پاسخ به این سؤال که آیا او احساس می نماید شکایت باشگاه بارسلونا از او بی فایده و بیش از هر چیز دیگری با هدف حفاظت از وجهه باشگاه بوده است، گفت: من فکر می کنم برای توصیف اقدام باشگاه موضع گیری واژه مناسبی باشد. آنها می گویند که هیچ فسادی در کار نبوده است که البته من با نظرشان مخالفم. به نظر من اینکه آنها قراردادها و صورتحساب ها را در چند بخش تقسیم نموده اند و علاوه بر آن یکی از شرکت های طرف قراردادشان هم در یکی از بهشت های مالیاتی است، به این دلیل بود که از به وجود آمدن حرف و حدیث های داخلی درباره وجود فساد جلوگیری نمایند. ممیزان داخلی باشگاه هستند و می توانند تضمین نمایند که قراردادهای منعقد شده (با شرکت رسانه ای حامی مدیر باشگاه بارسلونا) به نرخ روز بازار بسته شده اند. لازم نیست که تا اعلام نتایج نهایی گزارش ممیزان صبر کنیم. در این مورد تعیین است که عملکرد مدیران باشگاه کاملاً با اهداف و نیت سوء بوده است.

روساد و پنج عضو مستعفی دیگر هیئت مدیره باشگاه بارسلونا تنها مخالفان سیاست های بارتومئو نیستند، چرا که در آخرین بازی های خانگی تیم گروه زیادی از طرفداران هم خواستار برکناری او شده اند و حتی بعضی از بازیکنان تیم مانند جرارد پیکه و لیونل مسی نیز از عملکرد مدیران باشگاه ابراز نارضایتی نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1044

به "پاسخ نایب رئیس مستعفی بارسلونا به اقدام باشگاه برای شکایت از او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ نایب رئیس مستعفی بارسلونا به اقدام باشگاه برای شکایت از او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید